sâmbătă, 26 iulie 2014

Tidestore un nou magazin pentru noi!

Eu da! Mi-a luat ceva timp sa imi dau seama ca in sfarsit a venit vara datorita numeroaselor capricii ale verii care mi-au limitat iesirile in orchii pentru ca nu de alta, dar imi fugea fusta peste tot si tare greu mi-a mai fost sa le tin in frau pe vantul care se tot isca in timpul zilei. Daca inainte nu eram o mare fana a rochiilor, astazi ma pot mandri cu o colectie impresionanta (pentru mine) de 23 de rochite, toate colorate pentru toate ocaziile!

Nu imi dau seama cand am luat asa un avant spre shopping-ul de rochii, dar nu imi pare rau pentru ca sunt piese vestimentare care nu se vor demoda niciodata, iar modelele pe care eu mi le-am achizitionat, sunt simple, fara imprimeuri ciudata sau prea stridente, care pot fi cu usurinta abordate in numeroase stiluri.
Astazi insa mi-am dorit iarasi rochii...visez de ceva timp la o garderoba plina de haine albe sau in culori pastelate. Consider ca in acest moment se potrivesc cel mai bine cu starea mea de spirit dar ce imi place cel mai mult la ele este faptul ca ofera un aer aparte outfit-urilor, boem, curat, simplu...



Nu-i asa ca sunt minunate? Daca as putea, le-as cumpara pe toate de odata, dar cum nu pot, mai rasfoiesc site-ul din cand in cand pentru ca si bugetul este restrans si cand sunt oferte este cel mai bine sa incepi shopping-ul online. Imi place sa descopar noi sectiuni in magazinele online pe care le vizitez, iar la TideStore am descoperit recent categoria de Free Shipping unde se vor gasi de acum inainte haine la preturi foarte mici si pentru toate stilurile. Eu nu ma pot declara in totalitate fidela unui stil vestimentar pentru ca imi place sa mai schimb din cand in cand tinutele. Am zile in care imi doresc sa merg imbracata in oras mai lejer, intr-o pereche de jeansi alaturi de un cardigan sau sweatshirt colorat, iar in altele rochite sau salopete chic sau sacouri elegante si tinute office, dar aceste toane depinde de starea mea de spirit in general.




Cam acestea sunt alegerile mele pentru tinute lejere, de iesit in oras, sau pentru zilele in care trebuie sa ma grabesc la facultate insa imi doresc sa arat foarte bine. Imbin pe cat posibil stilul sporty-chic si cred ca pana acum nu am avut parte de vreo experienta neplacuta din cauza alegerilor vestimentare, ba din contra, am fost apreciata pentri combinatiile realizate, deci treburile merg bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu