sâmbătă, 26 iulie 2014

TideStore Wishlist

Cred ca discutiile din ultima perioada cu privire la shopping-ul online v-au facut sa va dati seama ca in aceasta luna mi-am dat frau liber atat imaginatiei cat si la cumparaturi pentru ca dupa un an se facultate plin ce incercari si de activitati intense, a venit momentul sa ma rasfat asa cum merit si sa-mi bifez de pe lista de dorinte cam tot ce am visat in ultima perioada.

Nu prea port sandale si imi pare rau de acest lucru! Ma simt incomod pe tocuri si din acest motiv am ocolit incaltarile inalte insa regret ca nu am strans si eu cateva perechi de pantofi sau sandale dragute pentru a le putea combina cu rochiile elegante care imi sunt pe drum, astfel ca am dat o fuga recent pe TideStore si mi-am strans din sutele de modele disponibile pe site, cateva preferate si nu am ocolit reducerile! Mereu urmaresc categoriile de Free Shipping aici http://www.tidestore.com/Korean-Clothing-Free-Shipping/ pentru ca dispun de preturi mai mici dar si rapiditate in livrare.



In ultima luna, sandalele in culori intense, neon chiar au fost vedetele podiumurilor, iar cele cu fluturi aplicati sunt superbe si nu au cum sa le ocolesti! Tocul pare ok, iar design-ul impresionant. Cu siguranta voi face o impresie placuta cu o astfel de pereche de sandale oriunde as merge!
Dar sa nu uitam gentile care sunt de altfel accesoriile mele preferate, chiar daca nu detin o colectie prea mare.Am ales modele pline de culoare dar si un ghiozdan mai practic pentru zilele in care trebuie sa iau multe lucruri cu mine in oras.




Si sa nu uitam de colierele intens colorate! Cele statement raman preferatele mele, insa cel mai mult imi plac cele care se pot adapta cu usurinta tinutelor noastre. Eu in ultima perioada stiti ca am preferat dantela si chiffon-ul fiind mai delicate si potrivite starii mele de spirit, astfel ca nu am putut sa nu trec pe lista de preferinte si the little black dress, dar aici ma refer la the one! Adica aia perfecta pe care am dorit-o intotdeauna dar nu am gasit-o din varii motive iar pe TideStore poarta numele de Charming Patchwork Backless Lace Dress si o gasiti la pretul de 16.79 $ aici http://www.tidestore.com/product/Charming-Patchwork-Backless-Half-Sleeve-Lace-Dress-10967571.html ! Super ieftina si frumoasa, nu-i asa?

 Sper sa va placa produsele pe care eu le-am selectionat de pe site pentru a vi le prezenta dar astept si sugestiile voastre in comentarii. Sunt sigura ca v-ati gasit si voi printre altele, produse care va sunt pe plac si pe care vi le doriti.

4 comentarii: