joi, 3 iulie 2014

Vacanta in stil... italienesc!

Saptamana trecuta am avut parte de o surpriza foarte frumoasa din partea familiei mele care a decis ca este momentul sa mai schimbam pranzul clasic de duminica numai cu fripturi si garnituri de legume, cu o iesire speciala in oras la o degustare de aperitive si feluri principale cu specific diferit bucatariei romanesti.
Am fost extrem de incantata de aceasta alegere deoarece parintii mei nu sunt genul de persoane care sa incerce noutati in ceea ce priveste mancarea, fiind adeptii preparatelor clasice si home-made, asa ca am profitat de aceasta sansa pentru a le face cunostinta cu diferite feluri de mancaruri si arome pentru a-i mai scoate din aceasta rutina plictisitoare. In timpul anului cand sunt la facultate, nu pierd nici un sfarsit de saptamana fara sa ies cu iubitul meu si prietenii nostri apropiati la masa in oras.

La inceput ne-a fost destul de greu sa ne gasim locurile preferate de petrecut timpul liber pentru ca fiind la inceput, nu stiam cu exactitate ce tipuri de servicii ni se pot pune la dispozitie, asa ca am tinut seama de cateva recomandari si astazi suntem fideli unor restaurante italienesti care fac o pizza si niste paste delicioase pe care le-as putea manca in orice moment al zilei! Cand am fost in excursie in Italia, am ramas indragostita de retetele lor, dar si de cultura, astfel ca va dati seama de ce pentru mine aceste mancaruri m-au castigat, insa daca stam sa ne gandim putin, astazi bucataria italieneasca este mai accesibila pentru toata lumea si usoara. Am incercat sa reproduc acasa o serie de retete invatate acolo insa mi-a fost destul de greu sa le redau acelasi gust pentru ca ingredientele nu sunt precum cele de acolo, insa asta nu inseamna ca nu pot sa mai am parte de aceeasi masa copioasa si delicioasa daca nu mai sunt in Italia, deoarece astazi se gasesc numeroase locatii cu specific unde pot adulmeca aromele si lua o pauza de la bucatarit.

Si pentru ca in orasul meu se gasesc o serie de restaurante botez care in timpul zilei sunt deschise pentru oricine, am zis ca este momentul pentru a le face cinste eu de data aceasta cu ceva bun, si ma bucur mult pentru ca le-a placut meniul ales. Au fost foarte incantati de serviciile oferite, si chiar au devenit buni clienti ai acelui restaurant pentru ca dupa spusele mamei, in fiecare weekend ies impreuna la un desert, la o cafea sau o pizza si ca a devenit locul lor preferat.

2 comentarii:

  1. Salut, imi cer scuze pentru spam, insa vreau sa te invit la un concurs cu premii in bani.
    Tot ce trebuie sa faci este sa raspunzi la intrebarea: „Daca te-ai trezi intr-o dimineata cu o importanta suma de bani, ce dorinte ti-ai indeplini?”
    Mai multe detalii aici: http://literestacojii.wordpress.com/2014/07/02/concurs-avbs/
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere