joi, 14 august 2014

BeddingInn pentru casa ta!

V-am mai vorbit in trecut despre cum imi doresc eu sa arate casa mea la care ma voi muta cu familia, dar si ce obiecte de mobila si de decor imi doresc. Problema este ca nu prea stiu unde sa ma uit dupa aceste chestii in afara de intenet si nici in orasul meu nu se gasesc prea multe optiuni pentru a face apartamentul sa arate pe placul meu. Am descoperit ieri un site foarte cuprinzator cu tot felul de obiecte pentru decorul casei si astazi imi doresc sa vi-l arat si voua si poate va veti gasi si voi inspiratia alaturi de mine navigand printre "rafturile" online puse la dispozitie de beddinginn.com pentru toti cumparatorii.


Sectiunile acopera toate categoriile de produse pe care le pot folosi cumparatorii pentru a-si transforma locuinta intr-un palat! De la lenjerii de pat cu imprimeuri 3D sofisticate pentru paturile mari precum ar fi king bedding set si princess bedding set, jucause pentru un design uimitor si unic al dormitorului tau si al copiilor, pana la stick-ere pentru pereti in toate formele si modelele dorite. Cred ca abtipildurile pentru pereti sunt foarte la moda in acest an si ofera un look deosebit de frumos peretilor care in general sunt simpli si fara personalitate, camera avand un aspect mult prea gol si tern. Lampi de birou sau de veghe frumoase, perfecte pentru serile petrecute tarziu citind in fotoliu sau seturi de cani, obiecte decorative pe care le poti folosi atat tu, dar pe care le poti oferi si cadou persoanelor dragi din viata ta.







Ador lenjeriile de pat intens colorate si cu print-uri interesante iar cele pentru dormitoarele copiilor baby boy bedding set sunt pur si simplu adorabile! Cele cu modele vintage au ceva aparte care ma face sa le prefer in defavoarea celor cu imprimeuri moderne dar in general aleg in functie de starea de spirit pentru ca asa cum se stie, culorile influenteaza foarte mult atitudinea celor care locuiesc in aceea camera dar si schimba design-ul interior al incaperii. Iar micile detalii de mai sus, elementele decorative spun foarte multe despre personalitatea familiei, dar nu numai! Acestea au rolul de a te ajuta sa te organizezi mai bine, sa iti infrumusetezi locul de studiu, camera si sa te simti cat mai confortabil in casa ta unde nimic nu iti lipseste.
Va recomand cu mare drag site-ul beddinginn.com pe sectiunea http://www.beddinginn.com/Custom-Bedding-Sets-101464/ pentru o sesiune de shopping relaxanta!





Pentru a descoperi mai multe informatii dati click pe imagini pentru a fi directionati catre produse si pentru a afla totul despre acest site cat si ofertele disponibile in acest moment.

2 comentarii:

  1. those kitty mugs are so cute
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere