duminică, 31 august 2014

Follow your dream!Be the best!

Cineva mi-a spus candva, urmeaza-ti visul oricare ar fi acela! Va dati seama ca pe atunci eram doar o adolescenta si oricum faceam tot ce imi doream pentru ca parintii au avut incredere in mine si pentru ca notele bune de la liceu nu erau un impediment pentru a mai distra in voie in fiecare zi de vacanta.
La aceasta varsta iti doresti ca totul sa fie usor, problemele 0 si sa nu ai niciodata pe cineva langa tine care sa te opreasca din ati trai visul, doar ca pe masura ce timpul trece, iti dai seama ca erai doar naiv, un copil cu vise frumoase, iar lumea si societatea te schimba. Desigur ca nu mereu, iar eu nu ii judec pe cei care au decis ca o facultate si diplima nu te ajuta in viata, ba chiar ii admir ca pot sa reuseasca prin fortele proprii sa isi indeplineasca dorintele si sa fie asa cum si-au dorit intotdeauna: liberi!

Daca esti un visator, aventurier si esti dispus sa lupti pentru dorintele tale, nimeni nu te va putea schimba nici pe tine, dar nici viitorul pe care ti-l asterni in fata ta! Eu din pacate am ales sa ma maturizez, sa imi iau fraiele vietii in maini si sa vad cat de departe pot ajunge, cat de mult succes pot avea in cariera, in timp ce alti colegi au preferat sa fie mereu tineri si sa-si construiasca din activitatile preferate un job de succes iar aici la refer in special la un coleg care a iubit miscarea, natura si oamenii, si a ales ca parkour-ul cat si excursiile sa devina un stil de viata sanatos, plin de energie si care sa-i aduca si un ban atunci cand se poate.


S-a alaturat imediat dupa finalizarea studiilor superioare unui grup de tineri pasionati de aventura ca si el, si impreuna au infiintat un club pentru toti cei care doresc sa proneasca in drumetii pe la noi prin tara, care isi doresc sa realizeze filmari in locuri de vis, sa inregistreze videoclipuri pentru filme documentare, sau pur si simplu sa se recreeze in timpul liber altfel. Au urmat cursuri de specializare in domeniul IT (aici ma refer la cei ce se ocupa de realizarea clipurilor) si au investit pe parcurs in gadget-uri performante pentru un rezultat uimitor. Ce mi-a placut cel mai mult insa la aceasta mica afacere este faptul ca pe langa excursiile minunate pe care le organizeaza periodic, ofera si posibilitatea de a filma intregul sejur realizand mai apoi clipuri pentru toti cei care isi doresc sa ia cu ei inapoi acasa amintirile din calatorie si nu au acces la aparatul gopro hero 3 fiind de altfel un gadget foarte performant si numai bun de luat atunci cand dorim sa surprindem cele mai frumoase cadre si activitati de grup. Gopro hero este prima camera de actiune care a putut filma la 4K, rezolutia de cinema si care a dus clipurile la cu totul si cu totul alt nivel decat se asteptau userii cunoscatori!
As spune ca pentru cei pasionati de gadget-uri si de inregistrari, acest aparat este indispensabil. Mie mi-a atras atentia inca de la aparitie si am avut norocul de a-i testa performantele chiar la sediul prietenului meu care a fost mai mult decat incantat sa ma puna la curent cu noutatile si sa-mi explice cum functioneaza acest device de care el este super incantat si de care nu se mai desparte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu