duminică, 31 august 2014

Ganduri si tristeti

Ultima zi de vara... A trecut atat de repede acest anotimp pentru mine incat nici nu imi dau seama daca a fost sau nu pe la noi! Cred ca agitatia din ultimele luni cat si stresul nu mi-au dat ragaz sa ma pot bucura de caldura asa cum trebuie, si nici escapada la mare programata nu a putut fi pusa in practica, asa ca intr-o oarecare masura, in acest an am fost privata de privilegiile verii. Dar sunt pregatita pentru toamna, pentru frig si ploi, schimbari si o noua viata!

De maine intr-o saptamana implinesc o frumoasa varsta care ma pune serios pe ganduri iar in acelasi timp imi induce o usoara panica... Multe dintre fostele mele colege incep sa se casatoreasca (cele care inca nu au facut-o inca!) iar altele pe facut copii, iar eu simt ca deocamdata mai am de trait multe aventuri sa spun asa... Nu stiu daca sa ma simt tanara, batrana sau undeva la mijloc pentru ca efectiv timpul trece atat de repede uneori incat nu stiu unde anume ma aflu pe scara vietii sau ce imi doresc intai si intai si mi-e frica sa nu las defapt toate lucrurile importante sa treaca pe langa mine iar eu sa le acord atentie mai putina decat ar merita.

Cei drept, am cateva luni de cand nu prea mai stiu ce inseamna sa fii fericit. Mi s-au intamplat atat de multe intr-un timp atat de scurt incat nu mai stiu ce se intampla cu mine de nu pot reactiona. Unii ar zice ca am devenit imuna sau chiar ca sunt puternica la lipsa raspunsului si ma invidiaza pentru forta de care dau dovada in ochii lor, dar eu ma simt prinsa intr-un cerc fara sfarsit, am obosit si efectiv nu stiu de unde sa o iau de la capat.. Toate drumurile ma duc spre acelasi rezultat si sper doar sa nu cad jos atat de tare sa nu-mi mai doresc apoi sa ma ridic deloc. M-am saturat sa fiu in aceeasi postura, sa nu se schimbe nimic in bine pentru mine si sa-mi fie de fiecare data toate variantele blocate de toti cei din jur. Simt ca imi ating incetul cu incetul limita tolerantei si mi-e frica... Am incercat sa ma odihnesc sa-mi mai revin cat de putin pentru ca intr-o luna deja voi incepe un nou an de studiu, si sper sa-mi revin cat de cat sa fiu ok si linistita pentru cand vor incepe examenele pentru ca ultima oara, nu m-au prins pe picior gresit ci mai mult cu un sac plin de probleme in spate care nu mi-au dat pace iar acest lucru mi-a dovedit ca nu pot face fata la ambele situatii.
Atat imi doresc de ziua mea: liniste si calmitate. Sa ma pot gandi in ce directie sa o apuc, sa-mi revin din starea care a pus stapanire pe mine ca nu se mai poate asa. Imi place sa cred despre mine ca sunt o luptatoare asa ca nu ma dau batuta cu una cu doua, dar doar de ar fi alegerile si viata mai blande uneori ca sa le poti duce pe toate deodata..

Dar gata dragii mei, va urez un inceput de saptamana cat mai placut, succes in toate si nu va mai ingrijorez cu problemele mele! Poate de vina pentru tristetea mea este sfarsit abrupt de vara mi-a indus starea aceasta de oboseala psihica si fizica si sper cat de curand sa-mi vad viitorul cu alti ochi si alte ganduri mai optimiste,si sa nu mai revin cu postari incarcate de energie negativa, doar ca uneori mai avem nevoie de o confesiune, si daca nu aici pe blog, atunci unde?

V-am pupat dragilor! Va pregatesc o postare cu produsele preferate ale verii si sper sa va fie pe plac!

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Ana, îţi doresc din suflet multă forţă interioară, puterea sufletească de-a vedea şi binele din jurul tău, să îndrăzneşti să crezi şi să speri că toate lucrurile vor căpătă un alt sens, chiar acela dorit, iar dacă eşti sănătoasă, te vei bucura de toate, cu multă încredere îţi transmit acest gând :-)
    Cu drag, numai bine! ♥

    RăspundețiȘtergere