miercuri, 20 august 2014

Garderoba de toamna de la DressVe

Daca ieri vorbeam despre rochii si bluze de chiffon pentru acest sezon calduros, in aceasta seara imi doresc sa va provoc la o noua sesiune de shopping online dar de data aceasta la sectiunea de paltoane si trenciuri pentru ca toamna nu mai are mult si se instaleaza si la noi... si nu ca nu m-ar deranja!
Mi-as fi dorit sincer sa avem parte de o vara mai lunga, dar nu pot sa ma plang pentru ca nu ma inteleg chiar atat de bine cu vremea extrem de calduroasa. Cumparaturile pe timp de vara sunt un calvar si cred ca nu doar eu consider ca este nu doar obositor ci si foarte greu sa iesi la cutreierat magazinele cand afara sunt pe putin 30 de grade Celsius iar tocurile ma incomodeaza, bluzele de lipesc de piele, numeroasele pungi atarna dupa mine iar eu intru in bitch mode din cauza atmosferei deloc placute si ma gandesc oare cat o sa mai tine caldura asta... Prefer sa ies intr-o zi mai windy si chiar usor ploioasa pentru ca imi place sa port jeansi cu o jacheta cocheta, sau de ce nu un palton chic si frumos colorat precum sunt cele de aici din sectiunea Fashion Overcoats http://www.dressve.com/Fashion/Overcoats-101810/de pe DressVe, magazin online descoperit relativ recent.


Imi plac foarte mult aceste modele, dar desigur ca nu doar pe roz, ci mi-as dori sa le gasesc disponibile pe cat mai multe nuante. In acest moment detin 14 paltoane in colectia personala, si pot spune ca toate sunt diferite. Mi-am dorit sa am cate un model pentru fiecare tip de ocazie sau iesire pe care o am, astfel ca am atat paltoane elegante pentru a se potrivi cu rochiile elegante pe care le port, cat si cu jeansii si ghetele din dotare, deci cat mai multe stiluri si variante de combinare a tuturor pieselor vestimentare din dulap!
Am gasit pe DressVe cateva botine si ghetute de aici http://www.dressve.com/Fashion/Boots-101065/ super dragute si potrivite pentru orice ocazie.


Si da, iarasi prefer shopping-ul online pentru ca este lejer, rapid si ieftin. De cand am descoperit magazinele online pe care pot plati produsele direct cu cardul, nu am mai dat ture prin magazin decat pentru achizitionarea produselor cosmetice urgente, pentru ca in general, cam tot ce imi doresc gasesc pe internet la un pret cu mult mai ieftin, mai multe variante. Shopping-ul online este foarte placut si pana acum nu am avut parte de intamplari neplacute asa ca voi continua sa cumpar din mediul online cu mare placere.

2 comentarii:

  1. the coats are fab , i loved the pink shoes
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere