duminică, 10 august 2014

Party bebe

In acest weekend am fost foarte aglomerata (si inca sunt!)... Am fost la 3 aniversari vineri si sambata seara la care desigur ca mai mult am stat ca pe ghimpi sa nu ii fac pe ceilalti sarbatoriti sa ma astepte pentru ca aveam promisiuni facute, apoi ma voi duce la o mica petrecere in aceasta dupa-amiaza a unui bebelus dragut si simpatic foc pe care prietena mea din liceu are de gand sa il boteze cat de curand insa a vrut ca inainte de acest pas, cu totii sa il cunoastem si astfel ca o mica iesire impreuna cu el nu strica mai ales ca a venit in oras balciul si mai toata lumea se duce acolo lasand parcurile libere si mai aerisite.

Inca de cand a luat acesta decizie de a fi nasica acestui copilas o vad mai fericita. Se pare ca intr-adevar un copil chiar te schimba in bine pentru ca prietena mea inainte era putin mai rece, retinuta cand venea vorba de a interactiona cu oamenii dar cred ca acest bebelus a facut-o sa-si dea seama ca daca va fi mereu asa, viata va trece pe langa si departarea aceasta de prietenii ei , ii vor cauza in timp o mare suferinta. Cred ca este momentul sa isi intemeieze si ea o familie si cred ca si ea este constienta de acest lucru, nu de alta, dar deja avem o varsta si trebuie sa avem grija sa nu lasam cariera sa ne conduca prioritatile, sa ocupe primul loc.

Pentru aceasta petrecere, s-a pregatit temeinic! Ah, a luat asa de multe decoratiuni frumoase pentru a impodobi scaunele si mesele dar si portile si curtea, apoi a cumparat de pe produsebebe.ro accesorii pentru copilas pentru ca aceasta perioada din viata lui sa fie una cat mai usoara si linistita iar mamica lui va dati seama cat de fericita este ca are o nasica atat de atenta fata de finutul ei si ca ii va fi mereu alaturi la bine si la greu cand va fi nevoie. Si ea este putin speriata si emotionata pentru ca este primul ei copil si isi doreste ca acesta sa fie mereu fericit si sa aiba parte numai de ce este mai bun! Cred ca orice mama vrea ca micutul ei sa nu sufere vreodata, sa fie toata viata numai un zambet dar cum nu este posibil, mai avem si noi cei din jur grija ca pe viitor nimic sa nu ii strice bucuria si sa descopere ca lumea este frumoasa asa cum e ea cu bune cu rele, si ca avandu-ne pe noi langa el, nimic rau  nu i se poate intampla.
Dar gata cu vorbaria! Am plecat la cumparaturi pentru ca eu desi stiam din timp de aceasta petrecere, nu am avut ocazia sa ma pregatesc asa cum trebuie pentru ca nu am mai avut niciodata de shopping-uit pentru un bebelus si nu stiu ce anume sa ii iau si ce nu..dar sigur ma voi descurca pentru ca am dat o privire si eu pe site-ul de pe care prietena mea si-a procurat cadourile, si acum stiu ce ii pot lua si eu!

Un comentariu: