duminică, 31 august 2014

Produsele preferate ale verii pentru ingrijirea corpului

Am spus de multe ori ca nu este necesar sa realizez o postare in fiecare sfarsit de luna cu produsele preferate pentru ca in general, atunci cand descopar un produs sau o marca ce-mi este pe plac, le devin fidela pentru mult timp iar asta ar insemna ca luna de luna sa ma reper in alegeri. Cel mai comod cat si potrivit ar fi sa va arat din cand in cand care sunt favoritele in acel sezon, iar astazi vreau sa va spun cateva cuvintele despre produsele care le-am folosit si mi-au fost extrem de utile in aceasta vara ce tocmai isi ia la revedere de la noi.
Trebuie sa va spun ca in ultima perioada nu mi-am mai achizitionat prea multe cosmetice. Principalul motiv a fost lipsa banilor, iar apoi dezinteresul pentru testarea de noi produse din market satula fiind de reclamele cu mult prea agresive pe care le-am tot ascultat la tv, radio etc. Consider ca sunt o persoana cumpatata (sau am devenit) si ca astazi stiu sa imi calculez prioritatile in materie ingrijire personala.


Dupa cum puteti observa, unele dintre cele prezentate mai sus nu va sunt necunoscute deoarece am realizat cat de curand review-uri detaliate ale acestora.

De exemplu, in ceea ce a privit demachierea, am continuat sa folosesc pana la ultima picatura demachiantul si lotiunea tonica de la Anian care mi-au placut la nebunie. Cum va spuneam si in review, imi aduc aminte de gama de produse de  ingrijire a pielii de la Byphase mai mult din cauza parfumului si apoi a eficientei.
Le acord nota 8,50-9 si iata ca si-au castigat locul in topul preferintelor mele din acest sezon!

Continuam cu o crema de zi pentru un ten vizibil mai luminos si intinerit de la Eucerin Volume Filler.
Aici as putea include si crema pentru ingrijirea ochilor din aceeasi gama care a fost o revelatie si de acum inainte un must have in trusa de ingrijire a pielii.Foarte multumita de aceste produse Eucerin carora le acord nota 10 cu felicitari!

Parul mi-a fost ca de obicei ingrijit cu mare atentie de samponul Krauter impotriva matretii alternat cu cele pentru par gras, care a uitat sa-si faca aparitia in poza dupa cum puteti observa, la care s-a alaturat balsamul pentru par subtire de la Pantene si spray-ul cu aroma de cocos de la Desert Essence procurat printr-o cunostinta. Initial am avut norocul de a-l incerca prin iarna anului trecut cand am castigat un giveaway pe blogul lui Irihoney iar mai apoi recumparat pentru ca mi-a placut la nebunie senzatia de prospetime si supletea oferita cositelor mele rebele. Le ofer nota 9,50 pentru ca pana astazi, au reprezentat combinatia perfecta pentru un par demn de cele mai glossy reviste!

Parfumul Elizabeth Arden Green Tea a fost alegerea potrivita pentru zilele in care ma simteam cu adevarat coplesita de caldura. O aroma fresh, tinereasca si persistenta, care mi-a castigat inima si detine un review complet pe blog aici.

Iar pentru corp am ales in acest sezon uleiul de nuca TrioVerde si lotiunea de corp de la Victoria's Secret. Uleiul de nuca urmeaza a fi prezentat intr-un review complet pe blog in urmatoarele zile iar lotiunea VS detine deja un astfel de post aici.

Si nu in ultimul rand, avem pentru improspatare apa de musetel de la TrioVerde si gelul racoritor pentru picioare de la Titania. Acestea au fost descoperiri interesante si m-au surprins placut castigandu-si astfel locul in topul preferintelor din acest an.

In urmatoarele zile va voi prezenta si produsele de make-ul care mi-au placut cel mai mult si desigur ca mi-au ramas preferate pana si astazi. Pana data viitoare astept sa imi spuneti care au fost preferatele voastre dragile mele si ce sugestii aveti pentru mine!
V-am pupat!

5 comentarii:

  1. Nothing is sweeter than cosmetics a woman could have! I will spend the money for it!
    P.S. really love your blog title header.

    http://instagram.com/deargirlwallflower

    RăspundețiȘtergere
  2. the fregrance sounds so good
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelul racoritor pentru picioare de la Titania trebuie sa-l incerc si eu:)

    RăspundețiȘtergere