miercuri, 27 august 2014

Rafinament si eleganta: parfumurile de nisa!

Am vorbit foarte mult in ultima perioada despre parfumuri, spray-uri de corp si de asemenea am acordat si o mare importanta acestor produse daca stau si ma gandesc. Am inceput sa cumpar de ceva timp nume celebre pe care inainte nu le-as fi bagat in seama si nu pentru ca nu stiam despre ele nimic pana acum sau pentru ca nu imi inspirau incredere, insa in aceea vreme (cand nu acordam o mare importanta cosmeticelor in general) aveam convingerea ca singurul lucru ce diferentiaza parfumurile ieftine din cataloagele de cosmetice de la noi (precum sunt cele de la Avon, Oriflame si nu numai) de cele ale parfumeriilor celebre este pretul exorbitant si doar atat. Aromele in mare parte erau aceleasi, notele de baza/mijloc semanau dar eu de unde aveam sa stiu ca defapt problema era pH-ul pielii mele care tolera doar anumite ingrediente si combinatii? Am fost deschisa totusi la sugestii dupa aceste intamplari neplacute cu parfumurile cumparate si incetul cu incetul pe masura ce testam mostre in magazine imi dadeam seama ca sunt totusi produse de parfumerie care mi se potrivesc, ma caracterizeaza si merita investitia. Daca inainte nu dadeam importanta si ma improspatam zilnic doar cu ce nimeream de pe masuta de cosmetice, acum aleg cu mare atentie parfumul pentru a se potrivi atat anotimpului cat si ocaziei.

Am spus de nenumarate ori ca pentru mine, o femeie care nu poarta parfum aproape ca nu exista. Este monotona, gri, fara nici o sclipire! Consider ca ritualul de infrumusetare nu este complet fara aplicarea unui puf subtil din parfumul preferat care ne va acompania placut si ne va oferi incredere in noi dar mai important decat toate, ne ajuta sa ne descoperi adevarata personalitate, sau cel putin pentru mine, parfumul perfect a fost ca o revelatie. Nu as fi crezut ca ma voi putea indragosti vreodata de parfumuri atat de mult si ca le voi oferi mai mult credit decat inainte. Si desigur ca astazi nu mai cumpar ghidandu-ma dupa pret sau reclama, ci caut unicitate, acel ceva care sa ma completeze, sa-mi trezeasca toate simturile la viata si sa-mi devina semnatura personala. Am in "arsenal" si produse ieftine buget-friendly dar care nu impresioneaza cu absolut nimic, gradul de persistenta fiind minim si altele care sunt pentru sufletul meu... Parfumuri care le simt ca si cand ar fi fost create special pentru mine asa ca nu ma pot desparti de ele chiar daca nu imi permit sa mi le achitizionez atat de des, fiind costisitoare dar si greu de procurat la noi in tara, iar in aceasta categorie intra parfumurile de nisa despre care vreau sa va vorbesc astazi pentru ca am observat ca acest subiect nu este destul de cunoscut la noi.
Parfumurile de nisa au intrat in viata mea destul de puternic, intr-o mica escapada in capitala cand am fost invitata de o buna prietena sa descopar acest univers total necunoscut pentru mine dar captivant!! Inca din primul moment mi-am dat seama ca sticlutele desprinse parca din povestile orientale nu sunt doar de decor, ci ascund arome intrigante, deosebite, impunatoare si rafinate, speciale...intr-un cuvant: altfel!

Nu am mai auzit pana acum de parfumuri de nisa, asa ca am fost total incantata de acest subiect si mi-am dorit sa aflu de ce se numeste asa aceasta categorie, si care sunt diferentele dintre parfumurile de nisa si cele prezente deja pe piata actuala fabricate de asemenea de firme cu nume rasunator in materie de produse cosmetice de calitate. Am descoperit de la reprezentatul magazinului ca un parfum de nisa este un produs care este realizat total diferit de cele produse in masa in acest moment. Diferenta nu consta doar in lista de ingrediente naturale folosite ci si in metodele de obtinere, de prelucrare si fabricare a produsului final ce implica deopotriva costuri cat si standarde ridicate, si desigur o atentie deosebita fiecarui tip de parfum in parte, deci cu alte cuvinte, sunt realizate special pentru persoane care au cunostinte vaste in domeniu, care valorifica acest tip de produs. Un parfum de nisa rafinat necesita luni sau chiar ani de perfectionare, realizat de unele dintre cele mai mari case de parfumerie de lux in acest moment, cu retete complexe, transmise din generatie in generatie si care pastreaza pana si astazi aceeasi complexitate si mister ca si pe timpuri.

Cuprinde o impletire de arome atent selectionate de catre adevarati maestri in arta parfumeriei, devenind in acest mod parfumuri care nu se gasesc atat de usor, fiind extrem de concentrate luxuriante si fabricate intr-un numar relativ redus pentru un public tinta chiar, astfel ca imediat de la aparitie este prea putin probabil sa mai gasim cate unul disponibil pe undeva, fiind comercializate doar in laturile de magazine specializate in domeniul parfumeriei de lux.

Este totusi o sansa de achizitie daca urmarim cu atentie lansarile cat si comunicatele de presa de la reprezentanti cat si producatori. De exemplu, astazi parfumeriile si-au extins gama de produse ingloband nume rasunatoare pe piata de produse destinate ingrijirii personale, iar aici putem mentiona Dolce & Gabbana colectia Velvet care ne incanta cu 6 variante de parfumuri dulci,orientale si senzuale, sticle cu un design clasic pastrate desigur in cutii invelite in matase luxurianta si de cea mai buna calitate... Sau impresionanta colectie Amouage, arome care inglobeaza farmecul si opulenta Orientului, puternice, misterioase...   Parfumurile Amouage au fost create pentru adevarati regi si regine, care depasesc orice asteptare, care nu pot fi purtate cu usurinta de oricine.


Eu personal am descoperit ca acest tip de parfum este special, care te transforma instantaneu si nu are cum sa nu te convinga ca adevarata sa valoare nu consta in pretul ridicat pe care il detine, ci in unicitatea sa. Am aflat ca acestea au inceput sa devina si la noi in tara din ce in ce mai cunoscute, insa vandute in numar foarte mic doar de catre site-urile online care se ocupa de comercializarea de produse cosmetice de renume, iar in aceasta categorie intra si Aoro care a inceput sa isi extinda aria de acoperire a produselor, inaugurand astfel o noua categorie pe site dedicata exclusiv parfumurilor de nisa.

Dupa ce le veti incerca va veti da seama ca a fost o experienta de neuitat, care te face sa te indragosteti imediat si sa iti dai seama ca nici un parfum din colectia ta actuala nu se compara cu asa ceva. Va spun eu ca va fi vorba de dragoste si ca o investitie in acest sens se merita, fiindca nu exista termen de comparatie intre parfumurile pe care le gasim in orice magazin in acest moment si cele de la cele mai cunoscute si impunatoare branduri actuale.

4 comentarii:

  1. WOW, I want them all
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Parfumuri gen D&G nu fac parte din categoria parfumurilor de nisa, sa nu cream totusi confuzii

    RăspundețiȘtergere
  3. Dolce & Gabbana Velvet Sublime

    RăspundețiȘtergere