joi, 7 august 2014

Review: Apidermin Lejer Partea I

Imi place ca atunci cand testez ceva in materie de cosmetice, sa duc pana la capat proiectul nu doar pentru a-mi face o parere cat mai exacta asupra produselor incercate, dar si pentru a sti ca exista speranta de a le si termina... Gama Apidermin Lejer a fost senzatia verii sa spun asa, pentru ca a venit la fix pentru o schimbare fara probleme, rapida si benefica desigur. Astazi vreau sa va prezint doua produse care mi-au placut foarte mult de la Apidermin si merita o prezentare oficiala pe blog :)


Sa incepem cu inceputul: demachierea. Stiti deja ca am renuntat la demachiant si la toner in favoarea apei si lotiunii micelare, dar asta nu inseamna ca nu pot ocazional sa fac o mica pauza pentru a testa noutatile. Laptele demachiant Lejer cu laptisor de matca este un produs bland, care nu mi-a agresat pielea, ba chiar pot spune ca s-au inteles de minune! Este un rasfat demn de o regina la care albinutele clar nu au muncit deagea, pentru ca are grija ca tenul nostru sa fie curatat eficient si rapid, l-a lasat improspatat si plin de energie. L-am folosit constant pana cand l-am terminat in totalitate, cu dischete demachiante pe care aplicat produsul in vederea inlaturarii machiajului. Mi-a placut foarte mult parfumul usor si floral (dar care nu persista), textura sa fina si consistenta potrivita pentru acest tip de produs care se absoarbe cu usurinta in dischete. Cum va spuneam, a curatat rapid urmele de fond de ten de pe fata, gat si decolteu, insa la machiajul ochilor a trebuit sa insist putin chiar daca rimelul nu a fost rezistent la apa sau transfer. Ma gandesc ca poate m-am obisnuit eu cu lotiunea micelara cu mult mai eficienta pentru mine, dar nu am gasit acest lucru un impediment in a folosi in conitnuare demachiantul, ba chiar mi-a placut foarte mult ca nu a fost deloc lipicios si greu de folosit. Daca ar fi sa ii acord o nota, as alege nota 8,50 :)


In continuare va voi vorbi despre al doilea produs destinat curatarii tenului din aceasta gama si anume lotiunea tonica hidratanta cu laptisor de matca si ceai verde care mi-a placut la fel de mult ca si demachiantul din aceeasi gama desigur. Le-am folosit impreuna pentru un efect intens si o curatare profunda, si cu bucurie am putut observa ca tenul meu este mai luminos, fara impuritati si cu o placuta senzatie de confort intreaga zi. Asemeni demachiantului, lotiunea o folosesc atat dimineata cat si seara, impreuna cu o discheta demachianta cu care sterg usor prin miscari blande tenul de restul de urme de demachiant sau chiar machiaj, apoi (din obisnuita) clatesc resturile cu un gel purifiant si apa calduta.


In concluzie pot spune ca cele doua produse destinate curatirii tenului fac o buna echipa impreuna. Sunt lejere, bogate in ingrediente benefice tenului, eficiente! Asa cum m-am asteptat, campania celor de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj care ne pun la dispozitie aceste produse apicole minunate s-a dovedit a fi una adevarata. Adica tenului meu i-a fost pe plac aceasta gama si a devenit in cateva zile fericit, mai stralucitor si ascultator de altfel!

Sunt sigura ca si voi ati avut sansa de a testa aceste produse, asa ca imi va face placere sa citesc si parerea voastra cu privire la ele, daca v-ati inteles sau nu, ce alte calitati le-ati mai gasit si care sunt preferatele voastre desigur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu