sâmbătă, 9 august 2014

Review: Corector by Rimmel London

Nu folosesc des corectorul, insa dupa prima sesiune de examene, am simtit nevoia de a acoperi putin urmele oboselii de pe chipul meu cat si cateva semne lasate de cateva cosuri. Pana acum nu am folosit doar un corector lejer de la Brische dar imediat cum s-a terminat nu am mai folosit altceva pentru ca nu am mai simtit nevoia aplicarii acestuia, fondul de ten fiind suficient pentru problemele mele de zi cu zi.

De curand insa am adaugat in cosul de cumparaturi si un corector pentru a avea totusi ceva de rezerva pentru zilele in care voi avea nevoie de un machiaj corector puternic. Am ales un corector sub forma de stick de la Rimmel London si va voi spune pe scurt parerea mea despre el. Dupa cum va dati seama, acesta este un produs care se aplica foarte usor. Il prefer in aceasta forma pentru ca mi se pare a avea o putere de acoperire a semnelor cu mult mai mare fata de corectoarele lichide, dar asta este doar parerea mea. Se intinde cu usurinta in zonele aplicate, si nu se strange in liniile fine in timpul zilei deci este ok si pentru tenul gras. Nu am simtit un parfum anume la acest produs, si singurul lucru ce nu mi-a placut la el este faptul ca nu are o acoperire buna. Este foarte slab, aproape translucid, si nu ajuta deloc la acoperirea cearcanelor intr-un mod eficient. Eu nu il recomand daca va doriti sa ascundeti imperfectiunile tenului pentru ca pe mine nu m-a ajutat deloc. In cel mai bun caz, poate fi folosit ca o baza de machiaj pentru ca se comporta excelent din acest punct de vedere dar atat.

Imi pare rau ca nu a fost pe placul meu acest produs pentru ca in general produsele de la Rimmel London nu m-au dezamagit, insa asta nu ma va opri din a le folosi in continuare sau a cumpara si alte noutati.

Un comentariu:

  1. Eu il folosesc ca iluminator antunci cand conturez fata ! E perfect !
    pupici

    RăspundețiȘtergere