luni, 4 august 2014

Startul diminetilor pline de energie!

Recunosc, sunt o gurmanda! Ador sa mananc dulciuri de toate felurile si aproape ca nu ma pot desparti de ele in unele momente, ba chiar "pacatuiesc" atunci cand imi propun sa renunt la zaharul artificial si la ciocolata prost facuta din magazine, ah si desigur la sucurile acidulate. Am fost inca de mica o mare fana a zaharului sub toate formele lui, dar asta nu este neaparat o chestie ok deoarece in timp mi s-a dezvoltat o "toleranta" cum imi place mie sa ii spun in termeni prietenosi, astfel ca am nevoie de foarte multe produse dulci pentru a ajunge la saturatie, dar cand s-a intamplat acest lucru nu imi pot da seama inca. La facultate in timpul sesiunii, episoadele acestea au luat cel mai tare avant, pentru ca simt in unele zile ca fara ceva dulce o sa inceapa o criza de tremurat puternic, asa ca va dati seama cat de greu imi este sa ma abtin dar si cat de multe pot sa mananc. Sunt constienta de urmarile pe care acest consum abuziv pe ici colo le poate avea dar zau ca incerc sa ma controlez, iar dovada stau zilele din vacanta pe care le petrec la casa parintilor mei cand incerc sa ma lupt cu tentatia si ma rup treptat de aceste tentatii... Si nu, nu am nici o problema din punct de vedere al sanatatii ci doar o dependenta ca toti oamenii, dar una care poate ucide! Va spun sincer ca am observat ca dupa fiecare scapare la dulce abuziva, ma simt cu mult mai obosita in urmatoarele dimineti

Dupa cum stiti probabil, zaharul din alimente sau cancerul alb cum i se mai spune, este inamicul numarul 1 al sanatatii din zilele noastre. Vrand sau nevrand, il introducem zilnic in alimentantia noastra pentru ca organismul nu poate supravietui fara glucide, dar oare nu exista si metode mai putin nocive de a ne satisface pofta de dulce si de a aduce aportul zilnic necesar de zahar in corp fara a provoca daune interne?
Pai da, si poarta numele de zahar verde...sau mai elegant si modern Green Sugar!


Zaharul Green Sugar cu zero calorii, ne ajuta sa ne incepem diminetile cu energie si a inlocuit cu mare succes zaharul clasic pe care il folosea mama pentru indulcirea cafelei. Stiti, desi ador dulciurile, ceaiurile prefer sa le beau fara strop de zahar sau miere. Imi place sa simt aroma ierburilor si sa le beau asa simple cum sunt ele deoarece mi se par mai racoritoare in acest fel si mult mai sanatoase si daca tot am posibilitatea de a nu ma indopa iarasi cu zahar, de ce sa nu o fac? Iau cat de des pot o pauza de la acest regim alimentar nesanatos si imi doresc sa pot renunta cat de curand de tot la zaharul alb si sa introduc in alimentatia mea Green Sugar dar si alte produse dulci mult mai benefice organismului.


Dar ce este totusi Green Sugar? Pentru ca acest brand lansat de Laboratoarele Remedia este primul indulcitor natural din extract de Stevia Rebaudiana care ne ajuta sa renuntam la obiceiurile proaste, ajutand organismul sa-si ia portia de glucide eficient fara efecte toxice asupra acestuia!
Green Sugar se prezinta sub forma cristalina, cu o textura mult mai fina decat zaharul clasic, si foarte important: o lingurita de zahar de la Remedia, are aceeasi putere de indulcire ca si cea a celui alimentar simplu! O adevarata descoperire pentru mine, si inca una foarte placuta pentru ca initial nu as fi dat foarte multe sanse acestui tip de zahar, mereu crezand ca este mai slab, si potrivit doar persoanelor cu diabet si fenilcetonurie, insa din fericire, se poate folosi cu usurinta in tot felul de bauturi si dulciuri.
Un borcanel de 350 g a fost suficient pentru a realiza o tarta cu fructe de sezon, a indulci timp indelungat cafeaua de dimineata a mamei si ceaiurile mele, si pot spune ca sunt fericita ca am reusit sa descopar o alternativa rapida, naturala si sanatoasa pentru a inlocui cu succes orice provocare si tentatie artificiala de a ma indulci zilnic. Am o luna de zile de cand mi-am gasit un anumit echilibru in dieta. Nu am renuntat total la dulciuri (inca nu ma pot rupe de ele in totalitate) dar inca de cand a intrat in bucataria mea Green Sugar Dulce Natural, mi-am impus sa nu mai cedez atat de usor acestor pofte si sa renunt la Cola si sa gasesc doza de energie in alimentele naturale, in fructe si legume.

Alaturi de Green Sugar Cooking 350 g care se poate folosi pentru prepararea prajiturilor, torturilor, inghetatei sau indulcirea bauturilor, am descoperit farmecul stick-urilor dulce natural care trebuie sa recunosc , sunt foarte chic!

Ambalajul colorat este foarte simpatic si chiar iti creeaza o stare de bine cand le folosesti, si va spun ca un singur stick este suficient pentru a indulci o cana de ceai marisoara fara a simti nevoia adaugarii inca unuia!

Cu alte cuvinte, zaharul Green Sugar este un produs natural eficient, foarte bun pentru o dieta sanatoasa! Cu o valoare energetica de 0 Kcal (pentru 100 g) acesta scade pofta de dulce, nu fermeteaza si nu precipita, nu produce carii, se prelucreaza termic fara probleme si are un efect antibacterian, antimicrobian, antifungic fiind indicat persoanelor cu diabet si fenilcetonurie. Perfect pentru orice moment al zilei!

Gasiti mai multe detalii cu privire la acest produs pe site-ul LaboratoareleRemedia.

3 comentarii:

  1. Ma situez la acelasi nivel cu dependenta de dulciuri despre care vorbesti mai ales ciocolata! Spre rusinea mea, nu am gasit puterea de a face ceva petnru a remedia... Cu bauturile carbogazoase nu le am, pot trai linistita fara ele!
    De cand am citit despre Green Sugar (prima data la Alina Anghel) mi-am spus ca reprezinta o solutie in situatia in care adopti o atitudine constructiva vis-a-vis de sanatatea ta!

    Pupicei, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha, norocul meu ca nu imi prea plac dulciurile, doar ciocolata. Si eclerele :D
    ceaiul il beau neindulcit deloc.. stiu, sunt o ciudatenie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. This sugar is great. :)
    rinx
    theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere