marți, 5 august 2014

The little black bag

Asemeni micutei rochii negre, si geanta neagra clasica si simpla este un must have pentru orice femeie.
Design-ul poate diferi, insa efectul va fi intotdeauna acelasi, placut si elegant, astfel ca geanta poate constitui elementul vestimentar in jurul carora vor gravita restul pieselor dintr-un outfit daca stim cum sa o alegem si sa o facem vedeta in tinutele noastre.

Eu am ales un design foarte simplu, insa destul de popular in ultima perioada atat in magazinele online cat si prin randurile bloggeritelor de fashion asa ca nu am putut sa ii rezist! Imediat ce am prins ocazia de a o avea, am si profitat de oportunitate iar SammyDress a fost site-ul de pe care am preferat sa o cumpar datorita preturilor mici pe care le are. In aceasta comanda care a venit uimitor de repede direct acasa, am mai adaugat si un ceas negru cu mici detalii aurii no-name care se potriveste pentru orice tinuta lejera, incadrandu-se dupa parerea mea in stilul sporty-chic.









Nu-i asa ca este foarte frumoasa? Imi place foarte mult forma cat si faptul ca nu este o geanta foarte voluminoasa, ce poate fi purtata cu usurinta peste tot. Vine impreuna cu o bareta detasabila si ajustabila, perfecta pentru zilele in care bratele ne sunt ocupate ori avem nevoie sa luam cu nou mai multe lucruri ce dor duce desigur la ingreunarea gentii. Am asortat-o sa zic asa la doua outfit-uri, ambele simple.
In prima parte am purtat o pereche de jeansi Berscka si o camasa alba din chiffon, balerini negri H&M, geanta SammyDress si colier de la Denisa Matei Design.

In a doua parte, am ales o fusta neagra no name din chiffon, o camasa tip ie Zara, pantofi no name de la un magazin local si cam atat. Am fost foarte apreciata prin locurile prin care am fost, iar geanta a atras in mod placut atentia prietenelor mele care s-au aratat cu adevarat interesate de acest model.
Eu sper sa va placa si voua si sa imi dati un like, follow si un click pe link-urile din postare!

13 comentarii:

  1. Foarte drăguțe outifturile! Prefer varianta cu jeanşi.
    Follow :*
    Pupici!
    http://justbeautyblog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. esti o scumpa. :)
    Imi plac ambele tinute la fel de mult. gentuta e tare frumoasa si se potriveste multor tinute. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac ambele variante, deoarece geanta este frumoasa si poate fi usor asortata.
    Iar tu esti foarte draguta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragut outfitul!
    Geanta imi place tare mult <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place genul acesta de geanta si chiar mi-ar trebui una!
    Imi plac ambele tinute, Ana! You're so sweet!

    Pupicei!
    Ilda
    LAvender Thoughs

    RăspundețiȘtergere
  6. Nice bag. I love it. :)
    rinx
    theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte draguta geanta. M-ai facut sa arunc un ochi pe sammydress.
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte draguta geanta si un model versatil. In legatura cu tinutele, imi place mai mult prima, mai casual :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi plac gentile acestea nu foarte mari dar destul de incapatoare, ca pentru fetele subtiri si finute.
    Minimaliste tinute, classy, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce draguta esti! Imi place gentuta ta si imi place camasa alba:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoasa esti, Ana, foarte bine te prinde stilul acesta, eleganta, feminina, stilata.
    Geanta o am si eu, este de foarte buna calitate, i-am dat-o mamei, pentru ca eu mai am una neagra clasica in acelasi gen si ii place si ei foarte mult, este genul de geanta pe care o poti purta o viata pentru ca nu se demodeaza niciodata.
    Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  12. ce draguta e geanta , imi place ceasul il am si eu doar ca pe rosu .trebuie sa imi mai iau unu pe negru si albn eaparat sunt tare faine ;)

    RăspundețiȘtergere