miercuri, 27 august 2014

What I like today

M-am gandit sa incep o noua serie de postari in aceasta saptamana in care sa va prezint lucrurile ce mi-au placut in aceasta saptamana sau pe care mi le doresc. Desi ar trebui sa scriu postarea vinerea pentru a face intr-un fel sau altul o retrospectiva, m-am gandit ca astazi este ok deoarece am strans cateva idei pentru a face un articol complet cu preferintele din aceasta saptamana si ultima perioada petrecuta acasa in liniste.

Suits a ramas serialul meu preferat in aceasta luna. M-a "prins" inca de la primul episod si am urmarit cu mare drag cate un episod pe zi pana cand am ajuns sa termin sezoanele disponibile in acest moment, dar nu este o problema pentru ca am inceput imediat dupa un alt serial pe care initial l-am refuzat categoric, dar din lipsa de ocupatie, am zis totusi ca merita o sansa....Prietenul meu este cel care m-a initiat in lumea serialelor si pana acum am urmarit cam tot ce se putea si presimt ca pana la sfarsitul vacantei voi ramane fara prea multe optiuni, dar din fericire la inceputul toamnei se vor relua filmarile cat si difuzarea continuarilo a altor seriale pe care le iubesc ! Deci cum ziceam, dupa Suits, am continuat cu ...Hannibal!



In materie de make-up, am preferat sa port fondul de ten Rimmel Match Perfection pentru finish-ul natural dar in ultima perioada mi-a placut sa aplic si Maybelline Airfoam alaturi de pudra de la Paese. M-am axat mai mult pe un machiaj simplu, neutru.




Apoi lista de preferinte continua cu parfumul Purple Maze Ekstase cumparat de pe Aoro si care necesita o recenzie si pe blog in zilele ce urmeaza. Am mai adaugat atunci in cosul de cumparaturi si un alt parfum ieftin de la Cuba si de ambele sunt foarte multumita. Sunt persistente si se potrivesc de minune preferintelor desi le-am luat fara  le fi mirosit inainte. Dar cam atat in materie de make up si produse cosmetice.
Lista continua cu o bluza de tip sweatshirt de pe Sheinside cumparata recent:


Si cam atat pentru astazi. Am inceput sa-mi pun in practica planul de smart shopping si astept cateva comenzi realizate online atat in materie de haine cat si de cosmetice, si curand am de gand sa bifez cateva dorinte mai vechi de pe lista mea de must have it dar inca nu va dau mai multe detalii!
 Va pup dulce si astept sa imi spuneti care au fost produsele, lucrurile care v-au incantat in ultima perioada cat si preferintele in materie de make up pentru ca sunt in cautarea unui nou corector si fond de ten and i need some new suggestions!

Un comentariu:

  1. Imi plac postarile care se bazeaza pe o astfel de idee, e foarte bine ca ai demarat ceva de acest fel!
    Dintre cele prezentate, ma atrage acel parfum (imi aminteste de unul din adolescenta!)... :)

    Recomandari? La corector: Nyx Concelear in a jar! La fdt, nu stiu ce sa spun, nu cred ca ai tu nevoie de acoperire mare, iar eu pe acestea le stiu! :))

    Multi pupici, draga Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere