marți, 19 august 2014

Wishlist de Septembrie

De doua zile ma tot chinui sa pun la punct un wishlist de toamna dar parca nu ii mai dau de capat, si nu din cauza lipsei timpului ci a numeroaselor produse pe care mi le doresc foarte mult si e cam greu sa tii pasul cu atat de multe produse si cu banutii din dotare, dar am decis ca in luna Septembrie ma voi rasfata ca doar e ziua mea in aceasta prima luna de toamna si merit...  Voi petrece din pacate singurica anul acesta aniversarea deoarece prietenul imi este plecat, prietenele si ele, parintii vor fi la serviciu iar eu prinsa pana peste urechi cu practica de vara care imi ocupa tot timpul dar nu imi pare rau.
Mi-am comandat aseara de pe Sheinside cateva bluzite cu maneca lunga si groase pentru urmatoarea perioada. Fac parte din categoria sweatshirts si nu este prima oara cand va spun ca imi doresc acest tip de bluze pentru ca sunt in general foarte simpatice, super comode, ieftine dar si calduroase, asta daca stim pe care sa le alegem... Si pentru ca am dat la Romwe cat si la Sheinside comanda de 5 atfel de bluze, mi-am permis sa rasfoiesc si cateva noi modele de rochite pe care le vreau in acest sezon si pe care sper sa mi le iau (macar doua din ele acum) ca sa le pot purta la doua nunti pe care le am in luna Octombrie.









Dupa cum puteti observa, m-am indreptat de aceasta data catre modele simple, dar pline de culoare. Am trans prea multe rochii si camasi in nuante pastel in aceasta vara si este nevoie sa intervin sa mai inveselesc garderoba doar putin. Cele cu maneci lungi m-au atras in mod special cat si materialele fluide. Imi place sa merg pe modelele clasice, care nu sunt prea sclipitoare sau cu taieturi si broderii multiple, pentru a fi mai cu usurinta adaptate in orice situatie. 

Am mai pus de o comanda micuta la TideStore apoi una la Dresslily si pot spune ca sesiunea de shopping e aproape gata. Mai lipseste doar un parfum Guess pe care il doresc dar il voi lua exact de ziua mea, si cateva botine ca in rest am cam tot ce mi-ar trebui pentru un an de facultate lejer si fara stres. Ah, si trebuie neaparat sa imi iau un fond de ten si ma gandeam sa cercetez review-urile din blogosfera pentru a descoperi noutatile dar trebuie sa va spun ca mi-a atras atentia recent unul de la Lancome dar ramane de vazut daca il voi achizitiona sau nu, dupa ce il voi testa in urmatoarele zile.
Pana atunci astept parerea voastra vizavi de cele de mai sus si sa-mi spuneti desigur cu ce v-ati innoit voi in ultima perioada! Pupici!

2 comentarii: