luni, 29 septembrie 2014

Citatul zilei

"Dar inainte de a ajunge la versul final, intelesese ca nu va mai iesi niciodata din odaia aceea, caci statea scris ca aceea cetate a oglinzilor (sau a mirajelor) va fi stearsa de vant si alungata din memoria oamenilor in clipa in care Aureliano Babilonia va fi terminat descifrarea pergamentelor, si ca tot ce vedea scris acolo era dintotdeauna si avea sa ramana pe vecie de nerepetat caci semintiilor osandite la un veac de singuratate nu le era data o a doua sansa pe pamant."

Gabriel Garcia Marquez - Un veac de singuratate


Aceasta carte a lui Marquez am terminat-o de citit prin clasa a 11 a . Tin minte ca am dus o lupta continua cu personajele si autorul pentru a o intelege fiind una dintre cele mai grele lecturi pe care am avut-o de citit pana astazi. Greu de inteles, greu de stapanit si de parcurs randurile unui veac de singuratate... O carte care mi-a dat mult de gandit, de inteles cu mintea si abia mai apoi cu sufletul si care mi-a deschis minte spre opere acestuia care a devenit in scurt timp unui dintre autorii preferati.

Voi ati citit Marquez dragilor? Care sunt cartile care v-au placut cel mai mult?

Un comentariu:

  1. what a beautiful piece of art
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere