luni, 1 septembrie 2014

Culoare si haine frumoase

Au inceput sa imi placa la nebunie salopetele! Nu stiu cum s-a intamplat, dar de ceva timp mi se par foarte practice dar si foarte interesante. Pana mai devreme cu cateva luni nu le-as fi dat nici o sansa pentru ca sincer, nu sunt tocmai genul meu, dar am tot vazut prin oras fete purtandu-le si arata super! Mai ales cele care in partea superioara imita corsetele, sau cele cu danteluta, mai office...vai cate imi plac!
Am zabovit vreme de 3 zile pe internet cautand diferite combinatii pentru ca imi doresc una urgent si ma gandeam initial sa ma duc la croitoreasa pentru a realiza una exact asa cum imi doresc, dar dupa ce am intrat pe diferite site-uri online mi-am dat seama ca nu are rost sa ma grabesc pentru ca este posibil sa ma cam plictisesc de un singur model cand pe site sunt prezente multiple variante super interesante si exact pe gustul meu. Iata cam la ce fel de modele ma refer:





Ultimele doua sunt preferatele mele dintre toate. Ador liniile simple si felul in care se aseaza pe corpul modelelor, si desi nu sunt chiar atat de inalta precum ele, cu siguranta vor arata foarte bine deoarece sunt foarte slabuta iar croiala ma avantajeaza. Sunt de departe unele dintre cele mai frumoase piese pe care le-am zarit pana acum pe internet, dar nici cateva bluzite un imprimeuri vintage colorate nu mi-au trecut cu vederea alaturi de niste bratari:







Merg de minune bluzele acestea cu o pereche pantaloni albi si pantofi stileto! Abia astept sa primesc ultimele colete cu hainute sa va arat ce alte lucrusoare mi-am mai luat recent si de care oferte am profitat cel mai mult :) Va pup dragile mele si astept sa imi spuneti ce v-ati mai cumparat recent si de unde?!

4 comentarii:

  1. Si mie incep sa imi placa salopetele !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pus ochii de ceva timp pe cea verde, dar nu știu din ce motiv nu am îndrăznit să mi-o cumpăr. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult a doua salopeta. Nu am purtat pana acum,insa poate fi un inceput. poate voi proba una prin magazine daca gasesc ceva care sa-mi placa.
    Si imi plac si bratarile :)

    RăspundețiȘtergere