duminică, 21 septembrie 2014

Designe-ul tau pe sticker

V-ati dorit vreodata sa va puteti pune amprenta asupra lucrurilor pe care le aveti langa voi? Sa va decorati casa asa cum va place, sa schimbati de fiecare data cand vreti mobila, sa pictati peretii in culorile preferate, sau poate chiar sa creati diferite obiecte! Eu trebuie sa va spun ca am cochetat intr-o anumita perioada cu ideea de a urma Facultatea de Arte. In copilarie cat si adolescenta, talentul meu principal era desenul si realizarea de diferite machete pentru decoratiuni interioare, insa nu am putut dezvolta acest hobby pentru ca nu m-a atras atat de mult pe cat si-ar fi dorit parintii mei, insa niciodata nu am spus nu atunci cand mi s-a cerut sa ajut pe cei lipsiti de inspiratie sa obtina un tablou original si facut de cineva care iubeste arta. Mereu mi-a placut desenul grafic dar nu doar atat. Imi place si acum sa realizez schite pentru diferite domenii de activitate dar ce m-a atras cel mai mult in ultima perioada au fost template-urile pentru site-urile online si desene pentru stickere.

 Cand mi s-a oferit sansa de a testa niste tricouri personalizate, mi-am dat seama ca imaginile de pe internet nu imi ofera ceea ce imi doresc si astfel mi-am pus imaginatia la contribuitie pentru a realiza cateva modele interesante si fonturi de asemenea pentru a putea pune ideile personale in aplicare cat mai repede. Imi place sa fiu unica si sa aduc in prim plan ceea ce imi place cel mai mult. Va dati seama ca imediat ce am descoperit cat de usor si de frumos se poate transforma garderoba monotona cu produsele personalizate, nu m-am oprit aici! Am decis ca poate ar fi momentul sa schimb si ceva prin casa, si m-am axat in principal pe stickere cu personalitate pentru perete! Acestea schimba in totalitate aspectul unei camere si nici nu stiti cat de frumoase sunt!

Ofera un look modern si colorat, iar faptul ca puteti sa va creati singuri imaginile pentru stickere este un mare avantaj pentru ca in acest mod totul va fie exact asa cum va doriti fara sa mai angajati un expert pentru decorul interior al casei. Cred ca aceste modalitati de ?impodobire" a peretilor sunt eficiente si ieftine, si in acest mod puteti sa faceti periodic schimbari interesante fara sa mai trebuiasca sa aplicati de fiecare data un alt strat de var, sau tapet si alte minuni, Un sticker, putina rabdare, imaginatie si voila! Cea mai moderna si chic incapere din casa este gata fara prea mult efort, iar micul tau univers te asteapta sa iti gasesti echilibrul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu