joi, 4 septembrie 2014

Don't build me a castle...

Cand m-a intrebat unde vreau sa ne mutam cand ne vom casatori, i-am zis ca intrebarea pur si simplu nu isi are rostul! Daca m-ar cunoaste atat de bine precum afirma, ar sti ca as da orice sa am o cabanuta la munte sau o vila pe malul marii sa simt briza in fiecare seara cum imi saruta pielea, imi mangaie parul si imi umple sufletul de fericire. Ador sa locuiesc in spatii in care natura este lasata sa se desfasoare asa cum este ea, vulcanica, rebela si imprevizibila. Nu stiu cum pot rezista unii oameni sa locuiasca numai la oras. Eu una,obisnuita fiind sa am padurea ca vecina si dealurile ca amici, nu as suporta gandul de a pasari acest peisaj minunat si plin de energie pentru aerul incarcat si atmosfera apasatoare si galagioasa a orasului.
Iar blocurile ma deprima! Casutele din sat cu mansarde lemn ma fascineaza si acum si de fiecare data cand plec de acasa, imi ramane in suflet o tristete si o melancolie de nedescris ca las in urma un loc atat de frumos, in care aerul este curat in orice moment al zilei, in care zumzetul albinelor te acompaniaza si iti aduc aminte ca viata este frumoasa, libera si minunata atunci cand traiesti impacat nu doar cu tine, ci si cu natura.

Nu vreau castel si nici sa fac avere mare, ci doar sa am un loc al meu, doar de mine stiut in care sa ma retrag in fiecare zi sa-mi gasesc linistea interioara si echilibrul psihic de care am nevoie pentru un nou inceput plin de energie si putere... Sa am cabana mea, undeva la poalele maretilor munti, un loc unde sa pot uite de orice grija, de lume si de tot ce ma inconjoara... Imi doresc sa ma trezesc in fiecare zi si sa simt cum aburul ceaiului se ridica rapid in camera rece, in timp ce fosnetul frunzelor si razele jucause ale soarelui imi aduc aminte ca muntele imi ureaza Buna Dimineata!

Acestea sunt clipe nu doar de relaxare, ci si de regasire a timpului pierdut, in care iti doresti ca nimic sa nu te deranjeze in timp ce de pe mansarda privesti zapada stransa pe varful muntilor si iti dai seama ca nimic nu este mai frumos decat sa privesti frumusetea naturii alaturi de persoana iubita care ar face orice sa-ti fie bine.

2 comentarii:

  1. Tare imi plac si mie mansardele! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...eu imi doresc o casuta la curte,pt ca vreau sa fiu aproape de mama mea. Imi place la curte pentru ca un aer curat, pot avea flori multe, cativa pomi fructiferi, cateva legume si mereu as avea aer doar pt mine, sa ma linistesc si relaxez. :)

    RăspundețiȘtergere