marți, 2 septembrie 2014

HiCustom - un site pentru cele mai traznite idei!

In acest weekend mi-am permis sa stau sa lenevesc mai mult in pat, si sa ma rasfat asa cum merit!
Am venit dintr-o mini escapada de la munte, undeva aproape de casa pentru ca bugetul nu ne-a permis mai mult, si tare bine este sa scapi de stresul problemelor si sa uiti de tot ce nu-ti da pace! Am simtit ca si in acest sfarsit de saptamana trebuie sa mentin aceasta stare de bine si de relaxare pe care am adus-o inapoi cu mine acasa, si am iesit la o plimbare cu membrii familiei prin oras, unde am purtat o pereche de jeansi simpli si mulati de la Berscka (magazinul meu preferat), o pereche de tenesi intr-o culoare verde mint vibranta care au fost doar 30 de lei, si un tricou simpatic de la HiCustom pe care l-am primit recent si nu mai iese din outfit-urile mele zilnice.




Tricourile cat si restul produselor de la HiCustom pot fi personalizate dupa bunul plac! Materialele tricourilor sunt foarte bune, calitative, din bumbac 100% si care nu se modifica la spalare la masina, nu se decoloreaza, iar imprimeurile isi pastreaza culorile si nu se dezlipesc (aici ma refer la literele si aplicatiile plastifiate atasate pe tesaturi). Site-ul pune la dispozitia clientilor numeroase tipuri de croieli pentru tricouri cat si numeroase alternative de imprimare a mesajelor preferate. Oferta cuprinde haine, carcase pentru telefoane, cani si genti sau palarii, toate personalizabile. Eu am preferat de aceasta data sa imi lucrez un tricou simplu alb, pentru care mi-am ales un mesaj haios pe care l-am zarit prin luna Mai pe un alt tricou din Zara pe care insa nu l-am cumparat datorita pretului sau mult prea ridicat si nejustificat pentru tipul materialului destul de prost dupa parerea mea... Acesta de la HiCustom este de o calitate exceptionala, si sunt foarte multumita de serviciile oferite de acestia. Au fost foarte prompti in ceea ce priveste oferirea de detalii, transportul cat si prelucrarea comenzii online, iar preturile prestate foarte mici si adaptabile pentru orice buget, ii fac sa fie magazinul meu preferat in ceea ce priveste personalizarea pieselor vestimentare si accesoriilor.




Daca va doriti lucruri unice, inscriptionate cu mesaje amuzante sau chiar sentimentale pentru cei dragi sau voi, pe acest site veti gasi sursa de inspiratie iar daca nu, acesta va pune la dispozitie o serie de modele gata facute, poze si imagini haioase pentru cei care nu au timp pentru a-si personaliza produsele insa isi doresc sa detina obiecte ce atrag privirea. Si pe langa toate acestea, HiCustom ofera fiecarui nou client inregistrat pe site, 10$ bonus care sa il ajute la viitoarele comenzi, asa ca hai fuguta pe site sa descoperim impreuna cele mai noi si interesante modele de tricouri si carcase pentru telefoane, obiecte de decor si nu numai!

2 comentarii:

  1. i have made a few tee's with them and just love the website
    u look cool
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere