luni, 22 septembrie 2014

Iarna, iarna..pleaca din tara!

Asemeni voua, atunci cand se face frig afara si vara ne spune La Reverede pentru moment, incep sa intru in depresie si sa ma gandesc serios cum de a trecut atat de repede vacanta pentru ca eu abia am simtit, si mare lucru nu am reusit sa pun deoparte pentru iarna ce tocmai vine! Vedeti voi, de ceva timp la noi in tara nu se prea mai gasesc 4 anotimpuri care sa-ti dea ragaz sa te acomodezi cu schimbarile de temperatura dar si psihice, asa ca vrand sau nevrand, trebuie sa faci fata schimbarilor climatice si sa-ti scoti din dulap arsenalul de haine groase,pulovere, bocanci si umbrele si te rogi ca pentru inca o zi ploaia sa se amane, sa te mai bucuri putin de soare si sa nu dai drumul inca de asa devreme la caldura in apartament ca doar e Septembrie inca...

Am o teroare numai cand ma gandesc la faptul ca la vremea care e afara, centrala va trebui pusa in functiune mai repede decat as fi anticipat. Este destul de greu de platit o factura atat de costisitoare pe timp de iarna cand joburile sunt putine, cheltuielile la utilitati mari... Daca ar fi dupa mine, m-as muta intr-o tara unde ar fi cald non stop dar parca sarbatorile de iarna nu au nici un farmec fara pic de frig si zapada, dar cand ma gandesc cat de greu este sa platesti factura la gaz mai ca imi vine sa imi fac valiza si sa plec in Africa! Am incercat asemeni altora, toate variantele posibile pentru a minimaliza costurile pe timp de iarna pentru incalzire. 

Am si vorbit la un moment dat pe blog despre panourile radiante pe care le-am gasit pe www.ecojoy.ro si cum m-am inteles cu ele dar si despre alte alternative la indemana pentru incalizrea apartamentului, si pot spune ca dintr-un anumit punct de vedere, aceste panouri merita investita. Nu doar ca mai taiem cu ajutorul lor cativa banuti de pe factura de la gaz, dar avem parte de un design de-a dreptul modern si placut in casa! Sunt foarte simpatice si discrete si sunt foarte ok mai ales pentru apartamentele micute unde locuiesc putine persoane si este nevoie de spatiu si simplitate. Tatal meu a decis ca pentru inceput sa cumparam doar unul pentru a ne face o idee cu privire la adevarata sa capacitate de incalzire si a costurilor electricitatii pentru ca acestea functioneaza pe baza de curent electric si abia apoi sa decidem daca se merita schimbarea intregului sistem de incalzire din casa. Pana acum suntem multumiti, si ni se pare o modalitate cel putin economica si interesanta de creare a unui mediu ambiental cat mai relaxant la o temperatura la care corpul sa desfasoare activitatile zilnice in parametri normali fara a fi necesare straturi groase de haine pe noi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu