sâmbătă, 13 septembrie 2014

Intoarcerea la... sanatate!

Mereu am fost preocupata de sanatatea mea si am acordat o deosebita atentie modului in care ma ingrijesc de aceasta. Nu sunt foarte sensibila de felul meu, si nici racelile nu se "lipesc" des de mine dar am si eu ca restul oamenilor diferite slabiciuni pe care mi le cunosc mai bine decat oricine si cred ca acesta este si motivul pentru care dintotdeauna am fost precauta nu doar cu cei din jur, ci cu totul in general.
Dar intrebarea mea este: cum ne mentinem sanatosi fara prea multe pastile?

Exista desigur suplimente alimentare realizate din plante medicinale si alte variante bio care sa nu ne afecteze sistemul imunitar sau care sa ne dea peste cap intregul metabolism de la primele utilizari. Toate aceste pastile care au rolul de a ajuta corpul sa treaca peste episoadele de slabiciune si sa-si revina din urma unor probleme de sanatate, ne pot cauza insa si diferite probleme asa ca este foarte important sa le acordam o mare atentie si sa le administram exact dupa prescriptia medicului dupa un consult medical amanuntit care sa ne ofere informatiile necesare aplicarii tratamentului corespunzator. Desigur ca in zilele noastre marea majoritate a populatiei se trateaza dupa bunul plac atunci cand are de  a face cu o problema de sanatate, acest lucru ducand in timp la deteriorarea tesuturilor cat si la alterarea starii generale de sanatate. Tratamentele luate in lipsa indicatiei medicale de specialitate pot provoca diferite afectiune ce in timp pot duce la aprofundarea altora care nu vor oferi imediat simptome insa asa ca incercati sa renuntati la acest obicei prost si nu va mai feriti de medic atunci cand nu va simtiti prea bine si aveti nevoie de ajutor.

Din acest motiv am preferat sa ma documentez serios de fiecare data cand mi-am dorit sa ofer un mic ajutor organismului si am mers pe increderea celor din jur care au incercat inaintea mea diferite produse naturale care i-au facut sa renunte treptat la administrarea de pastile din farmacii. Secretul lor? Noni Calivita, un sirop natural din fructe Noni sau Morinda Citrifolia ce ofera corpului numeroase beneficii datorita compusilor sai naturali ce au puterea de a lupta impotriva infectiilor (aici putem mentiona faptul ca ajuta la scaderea febrei), la imbunatatirea sistemului imunitar crescand numarul de celule imunitare T, cresterea capacitatii de memorare, refacerea rapida a organismului dupa boala.

Consider ca sucurile naturale cat si mixurile realizate din diferite extracte bio de plante sunt cu mult benefice organismului. Acestea au un continut scazut de conservanti si aditivi, astfel ca antioxindatii si compusii organici naturali actioneaza eficient si rapid oragnismul fiind in acest caz pus pe picioare si imunizat pe timp indelungat. Prefer aceasta varianta de pastrare a starii de sanatate nu doar pentru ca aduce numeroase beneficii corpului slabit de raceli si diferite afectiuni, dar si pentru ca efectele sale se mentin timp indelungat iar investitia in astfel de produse se justifica rapid. Sanatatea este prioritata in viata mea, dar si mai important decat asta este modul in care aleg sa ma tratez, iar eu am decis ca natura este mai mult decat binevenita si de mare ajutor pentru combaterea afectiunilor care ne afecteaza in timp si ne slabesc semnificativ capacitatea de lucru si starea de bine. Ingrijiti-va de sanatatea voastra pentru ca este mai importanta decat orice altceva!

2 comentarii:

  1. Eu nu iau pastile, de niciun fel . Doar vitamine, de toate felurile. Si incerc pe cat posibil sa fie naturale, fara prea multe aiureli prin ele. O data pe an mama iubitului meu imi face cate 10 injectii cu vit B1 si B6 pt intarirea imunitatii. Si taare bine imi prind. Am incercat si eu Noni de la Calivita , tin minte ca era o sticla de 1l , am dat ceva bani pe ea la vremea aia, dar a fost atat de acru ca nu prea ne-am inteles. Citisem foarte multe lucruri bune despre acest fruct

    RăspundețiȘtergere
  2. Produsele naturale intotdeauna vor ajuta organismul sa depaseasca mai repede orice boala deoarece intaresc imunitatea si acestea trebuie consumate mai ales in sezonul rece.

    RăspundețiȘtergere