miercuri, 10 septembrie 2014

New stuff !

Pot spune ca desi ziua mea de nastere a fost una goala, fara invitati si petrecere, pentru mine a fost perfecta. Uneori e mai bine sa stai linistit iar eu clar m-am bucurat de aceasta zi libera dar si fericita, si nu am putut sa nu ma cadorisesc singurica! La sfarsitul verii mi-am propus sa fiu mai atenta cu mine, sa imi indeplinesc mai multe dorinte mie decat celor din jur pentru ca am observat cu o mare tristete in ultima perioada ca am pus necesitatile celorlalti inaintea alor mele si rau am facut pentru ca intr-un fel sau altul mi-am cam luat-o peste ochi... dar revenind, mi-am permis sa-mi rup din buget cativa banuti si sa-mi cumpar pe langa cosmeticele necesare lunare, si alte cateva mici atentii pentru a ma simti pe deplin sarbatorita zilei.
Din pacate coletele au ajuns abia astazi la mine dar nu ma supar...e bine mai tarziu decat deloc, asa-i?


Mi-am dorit foarte mult sa incerc fondul de ten Wake Me Up de la Rimmel asa ca nu am ezitat sa il adaug in cosul de cumparaturi alaturi de pudra Stay Matte pentru un machiaj complet realizat cu produse Rimmel London. Voi prezenta detalii despre cele doua produse in zilele ce urmeaza pentru ca mi-am simtit pielea fetei putin incarcata in ultima perioada asa ca am decis sa o las putin mai moale cu machiajul.
Cat despre restul produselor va pot spune ca au fost mai mult un moft decat o necesitate. Atat crema hidratanta pentru copii de la Nivea cat si deodorantul Rexona nu imi sunt necunoscute, insa lotiunea intima de la Dove cu siguranta si abia astept sa vad ce efecte are asupra sanatatii zonei intime.

Tocmai ce am primit si o noua comanda Romwe pe care o asteptam cu mare interes. Bluza este foarte groasa, calduroasa, si abia astept sa se mai racoreasca vremea sa imi scot din dulap armata de pulovere noi si ghetele ce asteapta sa vada zapada inca de prin primavara... Am numeroase outfit-uri de programat cat si de surprins in poze dar nu stiu daca de vina este lipsa de timp sau de inspiratie pentru lipsa acestora de pe blog din ultima perioada. Adevarul este ca nici nu m-am simtit cu adevarat bine, in apele mele sa spun asa si nu stiu ce sa mai fac sa-mi revin la ritmul si energia de dinainte.Abia astept sa plec si la facultate, sa reincep activitatile practice si sa imi revad cateva colege care au decis in aceasta vara sa ma lase singura, dar nu-i problema ca doar vacanta e pe duca!

Va pup dulce dragile mele si astept cu nerabdare sa imi spuneti cum ati mai petrecut voi ultimele zile si desigur, sa imi povestiti cum va pregatiti de scoala! Desi eu incep abia pe 1 Octombrie, incepului scolii din aceasta luna imi trezeste amintiri placute si o imensa melancolie, dor de liceu, de colegii mei dragi...

2 comentarii:

  1. i totally need that stay matt powder
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeauttydiary.com

    RăspundețiȘtergere