luni, 22 septembrie 2014

Noutati in dulap!

De felul meu sunt lipicioasa. Ma atasez foarte repede si imi fac prieteni cu usurinta si imi place sa pastrez aceste legaturi timp indelungat atat timp cat isi doreste si cealalta parte implicata desigur.
Imi place sa cred despre mine ca sunt o prietena buna care ofera totul atunci cand cei dragi au nevoie de ajutor, si se pare ca asa si este! Atat ieri cat si astazi am primit vizita unor dragi prietene care mi-au lipsit foarte mult si care au fost mult timp departe de mine, fiind studente in alt oras. Si cum va puteti imagina.nu au venit cu mana goala. Una dintre ele a fost recent in Italia la mama ei si mi-a adus cateva geluri de dus si ciocolata multa ca sa ma satur de dulce!


Inca o data mi s-a dovedit ca produsele din strainatate sunt cu totul diferite de cele de aici! Si in special ma refer la gelul de dus Dove care este cu mult mai dens si mai hidratant decat cel mai de noi, si de celalalte nici nu mai mentionez! Iar dulciurile, cu totul si cu totul delicioase, satioase si gustoase! De ar fi si la noi asa tare bine ar mai fi! Sunt foarte incantata de acest cadou si profund emotionata de faptul ca si-a adus aminte cat de mult iubesc produsele cosmetice si ca a facut un efort pentru mine si mi-a cumparat aceste suveniruri minunate! Am ajuns la concluzia ca sunt o norocoasa, si ma bucur enorm ca am reusit sa ma inconjor de oameni care ma apreciaza si valorifica prietenia dintre noi.

Va doresc si voua dragii mei sa aveti parte de oameni la fel de buni precum sunt prietenele mele si de o saptamana inceputa cu zambetul pe buze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu