miercuri, 24 septembrie 2014

Parfumuri pentru cei dragi

Of, de fiecare data cand ma gandesc la cate cosmetice am testat de-a lungul anilor, imi vine sa imi pun mainile in cap si sa recunosc faptul ca am nevoie de ajutor de specialitate pentru a putea opri acest obicei prost de a consuma intregul salariu pe produse pentru infrumusetare... Adevarul este ca o femeie nu are niciodata prea multe cosmetice, dar oare cand este momentul sa spunem stop cu adevarat shopping-ului online? As putea spune ca atunci cand buzunarul e gol, dar parca nici atunci nimic nu ne opreste din a face rost de banuti pentru a ne cumpara cate una-doua noutati de pe piata si daca stau si ma gandesc, nici nu prea ai cum sa rezisti tentatiei! In ultima perioada, firmele de cosmetice cat si site-urile online se intrec in oferte, noutati si reduceri! Chiar ieri am zarit pe www.pandera.ro parfumul Lancome Hypnose la un pret mai mult decat accesibil! Mi-l doresc de ceva timp si am tot incercat sa strang la pusculita bani sa imi pot achizitiona atat acest parfum cat si alte cateva produse pentru machiaj de la Lancome pentru ca am fost cu adevarat impresionata de cateva mostre de la ei ale catorva fonduri de ten si alte produse, dar nu a fost chip sa le iau datorita numeroaselor cheltuili neprevazute pe care le-am avut in aceasta vara cu aniversarile care au fost mai mult decat costisitoare!

Va spuneam mai de mult ca prefer sa ofer cadouri celor dragi produse cosmetice dar in special parfumuri. De ce? Pentru ca femeile adora sa fie surprinse cu un parfum special, nu neaparat scump, insa care sa le surprinda simturile, sa le completeze si sa il poata purta cu drag in timpul zilei. Am optat intotdeauna pentru arome fresh, primavaratice si lejere, pentru a putea fi cu lejeritate asortate personalitatii purtatoarei.
Anul acesta am mizat foarte mult pe parfumurile Calvin Klein care detin numeroase sortimente de produse pentru toate gusturile, astfel ca mi-a fost usor sa aleg ce cadouri sa ofer.
Parfumurile sunt cadouri care nu se uita atat de usor. Acestea deschid un univers nou pentru cel care il poarta, si ii dezvaluie franturi din istoric, reteta si frumusete personala...

Parfumurile sunt realizate cu mare atentie astfel ca posesorul sa se identifice imediat cu aroma acestuia. Este foarte important sa alegem ca si cadou, doar produse pe care stim ca si noi le-am folosi, insa daca nu esti hotarat, poti incepe sa te documentezi. Ai doua variante: afli subtil care sunt preferintele celui pe care doresti sa il cadorisesti, ori intri pe www.pandera.ro si in functie de notele utilizate in creearea parfumurilor si de pretul acestora, iti realizezi o lista de preferinte pe care sa o poti compara ulterior cu indiciile primite de la sarbatorit. Ori daca nu, poti oricand pune o intrebare directa celor de pe site pentru a te indruma! Sunt sigura ca iti pot oferi sfaturi si sugestii utile iar tu vei lasa in acest fel o impresie placuta cu un cadou care transmite nu doar eleganta si atentie, ci si emotie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu