luni, 1 septembrie 2014

Review: Exaggerate Eye Liner by Rimmel London

Recunosc! Nu stiu sa trasez corespunzator linia tusului si mai mereu ma murdaresc pe pleoapa incercand sa obtin unghiul de la final perfect si subtire, dar de unde atat de mult succes! Am incercat dupa cum va puteti da seama, numeroase metode pentru ca trasarea liniei sa fie cat mai precisa, dar pana astazi rezultatele cele mai bune le-am avut doar cu tusul sub forma de carioca, cele clasice disparand in timp rapid din trusa mea de cosmetice pana recent cand in timpul unei sedinte de shopping mi-am adus aminte ca am ramas fara tusul meu preferat de la L'oreal si cum pe site nu se mai gasea, am zis ca este momentul sa ii dau o sansa acestuia de la Rimmel London pentru a-si incerca puterile!

Pana astazi produsele de la aceasta marca de cosmetice mi-au fost pe plac. Rimelul s-a purtat exemplar desi inca nu am reusit sa ii dedic un review pe blog, rujul este cu mult mai "long-lasting" decat as fi crezut, iar tusul la fel ca si cele de mai sus, perfect pentru nevoile mele. Desi la inceput m-am miscat mai greu cu el si cu forma aplicatorului, in timp ne-am obisnuit unul cu altul, mi-am dat seama cum sa tin pensula pentru o linie perfecta si subtire de negru intens. Recipientul sub forma conica detine 2.5 ml de produs sub forma lichida, ce la inceput m-a cam speriat pentru ca vedeti voi, era cu mult prea lichid si imi era frica sa  nu curga sau sa se ia prea mult pe pensula sa reusesc sa ma mazgalesc la ochi si sa ajung neagra in totalitate. In acelasi timp consistenta m-a facut sa cred ca produsul in sine nu este unul rezistent in timpul zilei si ca se va imprima eventual de partea superioara pe masura ce clipesc dar din fericire, aceastea au fost doar ganduri. Dupa aplicare, tusul se usuca in totalitate, lasand o linie foarte subtire si eleganta, usor mata as putea spune care nu se estompeaza pe parcursul zilei, nu se aduna si nici nu se decojeste cum mi-a fost dat sa vad la o prietena a carui tus efectiv se lua de pe pleoapa ca pielea unui sarpe care tocmai ce naparleste! Chiar m-am amuzat teribil cu aceea situatie si mi-am dorit sa nu mi se intample niciodata asemeni ei.

In concluzie pot afirma ca produsele Rimmel London imi sunt pe plac. Nu m-au dezamagit, sunt de o calitate exceptionala (pentru mine desigur!) si vin la preturi accesibile pentru orice buzunar. Folosesc produsul de 2-3 luni de acum si pana astazi consistenta a ramas aceeasi dar eu tot mai trebuie sa ma invat cum sa trasez linia perfecta desi am alaturi acest produs care imi faciliteaza in mare parte aplicarea tusului.

Un comentariu:

  1. it is such an affordable liner
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere