luni, 22 septembrie 2014

Review: Lotiune de corp Sensuelle By Avon

Iata ca a venit momentul sa va spun cateva cuvinte despre unul din produsele preferate din ultima luna pentru ingrijrea corpului: lotiunea Sensuelle de la Avon pe care am comandat-o pe Aoro in urma cu cateva saptamani. Adevarul este ca initial m-am indreptat catre un alt produs insa nu se mai gasea pe stoc si pentru ca nu mai aveam ce altceva sa aleg in limita banilor de care dispuneam in acel moment, asa ca m-am ales cu acest produs despre care vreau sa va spun cateva cuvinte.


O buna perioada de timp am si uitat de produsele Avon daca ma credeti. Inca de cand am inceput shopping-ul online, cataloagele de la Avon nu prea mi-au mai picat in mana si nici nu am fost tentata de ceva anume de la ei, dar lotiunile de corp au fost mereu preferatele mele de la ei, pentru ca au un parfum foarte placut, persistent si ofera o hidratare foarte intensa pielii desi unele dintre produse au un pret foarte mic. Asemeni gamei din care face parte, lotiunea Sensuelle este placut parfumata, cu tente usor pudrat florale. Are o absortie completa in piele intr-un timp foarte rapid, ceea ce ma face sa o plasez printre produsele preferate ale acestui sezon pentru ca imi place ca imediat dupa ce ies din dus si aplic pe corp o crema sau o lotiune, sa ma si imbrac si nu am avut parte de neplaceri din cauza texturii lotiunii care a facilitat aplicarea cat si uniformizarea rapida a continutului pe piele pentru o absorbtie optima si rapida. Este dupa cum va puteti da seama, o lotiune lejera, care se aplica cu usurinta si lasa o placuta senzatie de finete pielii. O folosesc aproape zilnic intocmai pentru ca este usoara, si imi place la nebunie ca parfumeaza placut atat pielea cat si hainele pe care le imbrac dupa aplicare. Are un pret micut si o recomand mai ales daca va doriti un produs pentru corp care se aplica rapid in zilele in care nu aveti timp de rasfat indelungat!

4 comentarii:

  1. Look so nice! They have always so beautiful packages!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut si aceasta lotiune si parfumul sensuelle si chiar mi-au placut :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ottimo prodotto!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  4. am parfumelul si imi place tare mult. cred ca si lotiunea ar fi pe gustul meu dar din pacate sunt cam lenesa la hidratarea pielii corpului. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere