joi, 25 septembrie 2014

Review: Masca Hidratanta cu ulei de masline Montagne Jeunesse

Nu stiu daca mai tineti minte, insa in rma cu o luna sau chiar doua va prezentam un colet plin cu bunatati de la Montajne Jeunesse. Am avut placerea de a incerca pe parcursul acestei veri diferite masti pentru ten si iata ca in sfarsit mi-am facut curaj sa va povestesc despre cat de mult m-au impresionat si cum m-am simtit dupa ce le-am folosit.

Experimentul "marea hidratare" a inceput cu o prima masca pe baza de ulei de masline. Uleiul acesta pentru mine a facut minuni, mai ales pentru par si astfel ca am dorit sa fie prima incercata pentru a-i descoperi beneficiile cat mai repede. Pot sa va spun ca am fost placut surprinsa de produs. Este o masca densa, extrem de consistenta si un plic din acesta mi-a ajuns pentru doua utilizari consecutive.


Desi pare a avea o consistenta cleioasa, foarte greu de manevrat aceasta masca se intinde pe piele cu usurinta, uscandu-se intr-un timp foarte scurt. Lasa la suprafata pielii o pelicula groasa de culoare alb-verzuie cu un parfum subtil si placut de ulei de masline si ceva floral in acelasi timp. Actioneaza in profunzimea pielii si o hidrateaza intens. Se indeparteaza cu ajutorul apei caldute insa dintre toate mastile pe care le-am testat, cu aceasta m-am chinuit cel mai mult la curatare. A trebuit sa insist foarte mult la spalare, si abia dupa vreo 10 minute serioase de bai repetate cu apa calduta am reusit sa indepartez o mare parte din produs de pe piele.

Rezultatul: o piele mai luminoasa, radianta, fina. Mi-a placut mult senzatia de hidratare obtinuta in urma aplicarii dar si elasticitatea dobandita. A fost singura care mi-a oferit senzatia de piele ferma si care nu m-a facut sa-mi mai aplic un strat din crema mea preferata de zi. O consider o masca pentru tenul uscat, matur dar cred ca se poate folosi fara nici o problema si de persoanele cu un ten mix sau gras deoarece nu este grasa si nici nu ofera luciu inestetic. O recomand pentru zilele de toamna reci cand pielea se usuca din cauza frigului si a vantului.

Gasiti produsele Montagne Jeunesse atat in magazinele fizice cat si in cele online cred. Eu pana cum nu le-am zarit decat in Kaufland insa stiu de la o colega ca se gasesc si in DM la preturi accesibile si diverse sortimente.

4 comentarii:

  1. these masks are so costly in india :)
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu mai mult masti MJ castigate la un concurs organizat pe pagina lor. Insa nu am avut timp sa le folosesc pe toate. :) Imi plac si mie mult dar nu ma prea incanta forma in care vin ambalate. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am folosit cateva masti de la ei destul de bunisoare imi plac.In kaufland lamine nu am gasit decat benzi din alea pt puncte negre

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă tentează foarte mult măştile MJ, dar parcă nu mi-aş încărca tenul cu ele. Cred că pentru vârsta mea sunt suficiente exfolierea şi aplicarea unei creme hidratante. Totuuuşi, am să încerc măcar un sortiment, să văd ce rezultat are asupra tenului meu.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere