vineri, 26 septembrie 2014

Review: Titania Cooling Gel

Revin astazi cu un review scurt al unui produs Titania primit la testat si care mi-a placut foarte mult in aceasta vara! L-am inclus chiar si in randul produselor preferate si veti afla imediat de ce!


Gelul racoritor pentru picioare de la Titania lasa talpile moi, catifetate, hidratate si cu o placuta si indelungata senzatie de prospetime. Este un gel foarte usor de folosit, cu o textura lejera aproape apoasa, care se absoarbe imediat in piele si nu lasa la suprafata pelicula lipicioasa. Efectul de racorire se simte imediat dupa aplicare, atat pe palme cat si pe picioare. Ce imi place cel mai mult la acest produs este faptul ca imi simt pielea hidratata si fina si ca nu am avut probleme cu mirosul picioarelor pentru ca m-a ajutat sa previn transpiratia talpilor. Adevarul este ca si pantofii pe care i-am purtat in aceasta vara au fost realizati din materiale calitative pentru a evita acest inconvenient si aspect neplacut care ne pune deseori in situatii jenante. Il recomand pentru zilele calduroase de vara, si cu siguranta va veti simti comfortabil dupa fiecare utilizare!

Am totusi un singur lucru de reprosat, si anume modalitatea de inchidere-deschidere a recipientului. Am intampinat mici dificultati cu acesta si era cat pe ce sa-mi rup unghiile cand trebuia sa deschid capacul. Este cu mult prea mic si necesita o forta cu mult prea mare de tragere astfel ca se pot intampla accidente cu unghiile sau depunerea unui efort mai puternic. In rest ne-am inteles ok si pot spune ca a fost singurul produs pentru ingrijirea picioarelor pe care l-am folosit pana la ultima picaturi asa ca sper sa va puteti da seama cat de mult mi-a placut!

Daca doriti sa il achitionati, il puteti gasi in magazinele fizice la preturi accesibile. Produsele Titania pentru ingrijirea picioarelor sunt de o calitate exceptionala iar eu m-am convins in doar cateva zile de acest lucru! Ramane sa va prezint si restul gamei in urmatoarele zile :) Pupici!

Un comentariu:

  1. i really need this foot gel but i dont think it will be available in my country
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere