duminică, 14 septembrie 2014

Sunday Post

Ultima zi de vacanta... Pentru scolari desigur, dar parca nu pot sa nu ma las coplesita alaturi de ei de bucuria revederii colegilor, de emotia primelor intalniri cu profesorii, amintirea amuzantele pauze scurte in care vorbeam cu fetele vrute si nevrute despre baietii frumosi din liceu... Am momente in care da, imi doresc sa fiu din nou o eleva de liceu simpla, fara griji si temeri, sa pot inca o data sa aleg viitorul altfel dar uneori e prea tarziu. Anul acesta mi-am propus sa fiu mai atent implicata in viata de licean a fratelui meu mai mic. Am de gand sa il instruiesc mai bine si sa-i acord mai mult ajutor atat cu temele cat si cu restul activitatilor pe care le va avea de indeplinit. Imi doresc sa ma schimb, sa fiu mai aproape de cei dragi si sa ii ajut mai mult.
Am ajuns la concluzia ca degeaba astept sa se indrepte treburile si pentru mine pentru ca mai bine ajut pe altii si uit de problemele mele mai usor. Astfel poate mi se va intoarce si mie binele oferit candva altora dar nu ma bazez pe asta, ci doar lupt sa fiu fericita si atat. Astept si eu sa inceapa facultatea cu o mai mare nerabdare ca in anii trecuti, poate si pentru ca imi place cu adevarat ceea ce fac, mediul in care lucrez, munca in sine...
Este bine sa gasesti un job si nu neaparat un job, ci ceva in care sa te regasesti cu adevarat, sa te defineasca si sa-ti ofere satisfactia de om implinit pe toate punctele de vedere si asa ma simt si eu acum de cand am inceput aceasta facultate. Inainte ma condamnam singura ca am fost indecisa, ca am ales gresit si ca am pierdut doi ani din viata gandindu-ma pe ce cale sa o apuc dar abia acum imi dau seama ca uneori asteptarea este buna. Cel putin asa s-a dovedit in cazul meu, asa ca astazi asta mi-e invatatura: fii rabdator caci toate se vor intampla la vremea lor.


Va doresc un weekend minunat dragilor si sper sa aveti si voi parte de intelegere din partea familiei, de liniste si de sustinere neconditionata pentru ca visele voastre sa fie realizabile!

3 comentarii:

  1. all the best for school :)
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere