duminică, 21 septembrie 2014

Sunday Post

Let the party begin! Defapt nu e deloc o petrecere, ba chiar un chin sa iti pui la punct bagajele pentru plecarea la facultate. Urasc sa car dupa mine sute de genti pline cu haine, si chiar am ajuns la concluzia ca am prea multe si nu stiu cand am reusit sa strang atatea in sifonie pentru ca nu stiu daca voi avea timp sa le port pe toate... Presimt ca o sa se anunte un drum plin de stres si nervi mai ales la coborare cand nu voi sti pe care dintre genti sa o iau prima oara! Mereu mi-am zis ca nu voi mai lua lucruri inutile dupa mine, dar niciodata nu am respectat asta pentru ca pe masura ce adaugam in bagaj cate una alta, imi tot spuneam ca si aia imi trebuie, si aia si tot asa pana cand fara sa-mi dau seama caram aproape toata casa cu mine, iar acest lucru il sesizam abia cand aveam de dus inapoi acasa la parinti muntii de haine si obiecte casnice stranse de-a lungul sederii mele in camin cu fetele. Nu stiu de unde obiceiul asta prost de a aduna tot felul de prostii cu noi dar ce sa-i facem.. cred ca a ajuns sa fie un hobby doar de femei detinut of course!

In alta ordine de idei, sunt fericita ca in sfarsit o sa reintru in ritmul meu normal. M-am simtit in aceasta saptamana extrem de obosita desi am avut grija sa dorm mai mult, sa fac mai putina activitate special pentru a merge cu bateriile incarcate la scoala, dar se pare ca uneori chiar starea aceasta de liniste ne face sa devenim mai obositi decat agitatia, si se pare ca a pus si pe mine stapanire! Ori o fi vremea de afara?! Nu stiu, dar mai voi adapta eu curand.

Am reusit sa-mi organizez in sfarsit biroul. Mi-a trebuit ceva curaj sa arunc din cursurile vechi si sa intru in muntele de documente care ma astepta sa fie luat la puricat. Am scris foarte mult se pare in anul universitar ce a trecut pentru ca nu a mai ramas nimic din caietele pe care le-am cumparat. In anii trecut reuseam sa mai salvez cateva foi libere si sa le indosariez pentru a salva cativa banuti dar anul acesta au fost prea multe cursuri la care nu mi-a permis sa lipsesc astfel ca si notitele mele au fost mai stufoase! But nothing is wrong with that!

Abia astept sa-mi revad colegii si in special prietenele mele dragi care in aceasta vacanta au fost plecate prin alte tari in timp ce eu imi dadeam sufletul la practica, si sa reincep laboratoarele sa-mi exersez talentul de modelator :) Sunt fericita ca am ales o facultate care imi place si ma antreneaza inactivitati interesante si care sa ma faca non stop sa-mi doresc mai multe!

Va doresc si voua dragilor un sfarsit de saptamana cat mai reusit, fara griji si bagaje! Eu ma pregatesc de o mica iesire in oras cu fratii mei pentru a sarbatori ultimele zile de vacanta! V-am pupat!

Un comentariu:

  1. Hi dear I am currently running a giveaway on my blog. i'd appreciate it very much if you'd join =)
    http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/2014/09/oasap-hoodies-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere