duminică, 28 septembrie 2014

Sunday Post

Inca putin si am plecat la drum! Nu imi vine sa cred ca a venit momentul sa imi iau La Revedere de la casa parintilor mei si de la vacanta... Defapt, daca stau si ma gandesc aceasta vacanta de vara a fost ca si inexistenta pentru mine dar nu conteaza pentru ca intr-un fel sau altul, chiar si acum pe ultima suta de metri am reusit sa-mi gasesc echilibrul si sa simt ca vara nu a trecut asa cum am simtit si pana acum, ci a fost acolo in inima mea tot timpul. Nu am nevoie sa simt caldura pe pielea mea atat timp cat sufletul mi-e cald si linistit, cat mintea mi-e limpede si totul in jurul meu este la locul lui asa cum ar trebui sa fie.
Sunt uimita de intorsatura pe care au luat-o unele lucruri dar si de avantul meu. Sunt o luptatoare si nu ma dau batuta si cred ca asta ma ajuta cel mai mult ca sa-mi revin atunci cand cad sau sunt pe punctul de a calca stramb. Mi-am adunat nu doar lucrurile de prin casa ci si fortele si abia astept sa plec din nou de acasa si sa-mi incep viata de studenta iar.

Abia astept sa primesc si cateva colete. Din nu stiu ce motiv, au avut usoare intarzieri si am ramas dezamagita pentru ca aveam nevoie de cateva din hainutele comandate chiar in aceste zile pentru cateva nunti la care trebuie sa ajung. Am reusit sa bifez de pe lista de dorinte din luna Septembrie mai toate articolele, ramanand sa imi mai cumpar eu doar cateva perechi de ghetute si botine pentru ca desi am gasit pe Romwe cateva modele simpatice, nu am fost cu adevarat convinsa de material si marime.

O singura data s-a intamplat ca o pereche de pantofi sa nu imi vina deloc si i-am oferit cadou unei prietene mai mica in picior ca mine, insa de data aceasta imi doresc a investesc in perechi de pantofi de calitate asa ca doresc sa le iau personal, sa le si probez inainte sa stiu exact ca-mi sunt perfecte din toate punctele de vedere. Am strans acum insa mai multe bluzite decat as fi crezut dar nu conteaza pentru ca iarna este lunga! Si in sfarsit o sa vina si prietenul meu acasa! Imi pare bine pentru el ca a vizitat America si ca a reusit atat sa se plimbe cat sa si stranga un banut cat a stat acolo, dar mi s-a facut un dor nebun de el si abia astept sa vina acasa sa imi povesteasca pe indelete ce a facut acolo, cu cine s-a mai intalnit, ce locuri frumoase a vizitat si restul la o portie zdravana de mancare chinezeasca :)

Si cam atat pentru astazi. Este ultimul weekend pe care il petrec acasa si am de gand sa ma relaxez complet.
Va invit la o portie de inghetata virtuala si va trimit pupici!


2 comentarii:

  1. Nu refuz o portie de inghetata, multumesc! <3
    Un octombrie usor, parfumat si caldut iti doresc. pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes in noul an de scoala! Distractie placuta cu al tau prieten!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere