miercuri, 15 octombrie 2014

Burberry Touch - parfumul unei iubiri

Ce mai faceti dragilor? Pregatite pentru un nou review parfumat sau nu? Pentru ca astazi mi-am dorit sa va aduc in prim plan un produs parfumat care mi-a furat mintile in ultima perioada si pot spune ca mi-a facut toamna mai frumoasa! Eu v-am mai spus si in alte articole ca aceasta perioada din an este preferata mea. Covorul de frunze auriu este de vis, imi trezeste numeroase amintiri placute din perioada cand mi-am cunoscut iubitul, povestea noastra de dragoste, primile intalniri si prima noastra iesire, intr-o dupa-amiaza tarzie de Octombrie cand ploaia rece de afara si vantul nemilos mai tare a aprins flacara iubirii dintre noi...

Pentru mine este anotimpul iubirii si al intelegerii, al celor mai frumoase aniversari deoarece in aceasta luna toti membrii familiei si prietenii cei mai apropiati sufletului meu isi serbeaza ziua de nastere, insa mai important decat toate, este luna in care eu si el, cel care mi-a adus zambetul pe buze si dorinta de a trai viata la maxim serbam cei 6 ani de relatie! Stiu ca in ultima postare v-am spus cateva vorbe despre noi doi, si cat de mult ne dorim sa ne mutam la casuta noastra, si pentru ca m-ati intrebat de cat timp ne cunoastem iata ca ati primit si raspunsul! Defapt, noi doi ne cunoastem de mai mult timp, inca de prin perioada cand eram bobocei la acelasi liceu, dar abia dupa vreo 2 ani mai tarziu ne-am facut curajul de a ne apropia si descoperi unul pe celalalt astfel ca pana si astazi suntem nu doar iubiti, ci si cei mai buni prieteni care isi doresc sa pastreze relatia la fel de frumoasa precum in primele zile. Si pentru ca stie cat de mult inseamna el pentru mine dar si cat de pretentioasa sunt si rasfatata, mi-a oferit in ziua in care ne-am soptit La Multi Ani o apa de parfum care pentru mine pur si simplu nu are egal... Un nume care se distinge dintre toate celelalte, care impune respect, eleganta, rafinament si clasa! As spune ca este insasi definitia elegantei si a respectului pentru frumos, traditie si valoare. Este vorba despre nou Parfum Burberry Touch care mi-a furat inima, mintile, simturile...

Este un nume pe care sunt sigura ca l-ati auzit de nenumarate ori printre prezentarile de moda si vazut desigur printre magazinele de lux preferate. Este printre altele, si casa de moda preferata a casei regale britanice, iar acest lucru cred ca spune mai multe decat orice altceva despre insemnatatea si desavarsirea produselor pe care le realizeaza cu o mare atentie pentru detaliile marunte care fac viata mai frumoasa. Eu cel putin pentru aceasta marca am avut o atractie speciala. In fiecare vizita in Italia si Belgia, mergeam tinta catre vitrina acestor lanturi de magazine pentru a le privi indelung si visam cum ca intr-o zi, aveam sa imi cumpar cel putin o clasica esarfa Burberry in tonuri nude, presarata de nuantele vibrante de rosu burgundy si albastru cerneala sau galben sa contrasteze cu intreaga tinuta monotona de iarna neagra pentru ca vedeti voi, Burberry are puterea de a te transforma. Asemeni unui copil atras de o jucarie noua, si eu mi-am aratat atasamentul fata de aceasta sticluta de parfum magica! Nu are cum o asemenea aparitie sa nu iasa in evidenta, si sincer va spun ca pana acum, acest parfum a fost cel mai apreciat din toate cele pe care le-am avut pana acum si inteleg si de ce...

In general, Burberry detine puterea de a face ca orice femeie care ii poarta aroma si produsele sa emane feminitate si putere, stralucire, in timp ce te scoate din multime cand toti sunt la fel iar tu iti doresti sa fii unica. Cel putin eu asa ma simt de fiecare data cand port acest parfum. O femeie deplin completa, care poate depasi orice limita, bariera... Nimic nu imi sta in calea fericirii mele si nimic nu imi poate strica buna dispozitie.


Un mix floral-fructat perfect din toate punctele de vedere. O apa de parfum echilibrata, in tonuri calde si nude, perfecte pentru acest sezon, cand ai nevoie de o atingere de feminitate si delicatete dar si de un strop de putere pentru a fi mereu la inaltimea asteptarilor tale desigur! Consider ca este combinatia perfecta pentru o toamna plina de magie, fiind o aroma care pe mine m-a facut sa tresar de emotie si euforie la fiecare folosire, un parfum care ma face sa il port de fiecare data cu drag dar sa il si pun deoparte pentru ca uneori il folosesc in mod abuziv! Atat de mult imi place incat in doar o saptamana am consumat un sfert din recipientul de 30 ml ce respecta niste linii simple si clasice , imbracat intr-o cutie chic, cu un design asemanator popularului si clasicului kilt scotian legat cu un snur de culoare alba foarte ce ii ofera un farmec aparte, deosebit de elegant si rafinat. Imi place la nebunie nu doar parfumul in sine de aceasta data, ci si felul in care se prezinta. Ai zice la o prima impresie ca nu promite multe, dar odata incercat, toate aceste ganduri sunt rapid risipite pentru ca Burberry are grija ca toate simturile sa-ti fie captivate si satisfacute astfel ca imediat vei primi confirmarea ca de aceasta data nu este vorba de un nume in plus in lista de parfumuri pentru fiecare zi, ci de un imperiu ce si-a castigat prestigiul pe buna dreptate.


Daca va doriti un parfum matur, echilibrat vi-l recomand din toata inima. Este nu doar placut parfumat, ci si de o persistenta ridicata, precum rar am mai intalnit. Consider ca pretul pentru acest produs de parfumerie este mai mult decat accesibil daca stam sa ne gandim la numele pe care il detine. Sincer va spun ca i-a luat locul lui Serpentine de la Cavalli si are un loc special in inima mea. Nu doar pentru ca miroase incredibil de bine ci si pentru ca pastreaza amintirea unei frumoase povesti de iubire care chiar si dupa atatia ani, continua sa dainuie cu aceeasi intensitate si sentimente frumoase. Il gasiti pe Aoro cu un pret variabil intre 99 si 165 de lei in functie de cantitatea selectata.

2 comentarii:

  1. Chiar imi doream un parfum de le brandul acesta si trebuie sa recunosc ca m-ai convins sa il achizitionez. Ce-i drept, deocmandata doar la cantitatea de 30 ml, ca sa ma convins si eu de el :), mai ales ca l-am gasit pe aoro cu 99 lei :)

    RăspundețiȘtergere