joi, 9 octombrie 2014

Cooking time!

Stiu, stiu! O sa imi spuneti probabil, unde am lipsit atat de mult timp? Ce s-a intamplat cu mine in toata aceasta perioada in care nu am mai scris pe blog? Pai m-am mutat! Am parasit camera de camin si viata de studenta cu multe activitati si timp liber din camin pentru a sta alaturi de iubitul meu care nu isi doreste sa ma lase acolo ci sa-mi ofere din salariul lui (tocmai ce s-a angajat!) un trai decent, si toate conditiile pe care mi le doresc! M-a impresionat mult gestul lui, si chiar am fost fericita sincera sa fiu ca primul lui gand a fost sa-mi ofere mie un loc unde sa ma pot desfasura asa cum imi doresc, sa invat in liniste si sa avem casuta noastra.
Adevarul este ca oricat de frumoasa este viata in camin, pe atat de groaznica poate deveni daca nu ai linistea pe care o doresti. Sunt momente in care este necesar sa fii lasat in pace, sa studiezi in primul rand fara galagie si miscare in jurul tau iar eu de cele mai multe ori duceam lipsa de asa ceva dar nu sunt genul care nu se poate adaptata, insa cel mai dificil lucru pentru mine a fost lipsa bucatariei!

Am nimerit in acest an cazare intr-unul din caminele in care bucataria nu a reprezentat o prioritate, ori de cele mai multe ori a trebuit sa mananc mancare cumparata, ori sa imi rog prietenele care stau la apartament sa imi permita sa gatesc din cand in cand cate o supa sau ceva de genul acesta. Este dificil pentru mine sa cer acest lucru pentru ca urasc sa deranjez, sa depind de ceva si sa fac mizerie intr-un loc unde nu sunt eu gazda. De obicei imi iau dupa mine toate ustensilele de care am nevoie pentru a gati pentru ca deja mi se pare un deranj numai cerinta de a ma primi pentru cateva ore in bucataria lor, dar cum iubitul meu a avut grija de toate aspectele cand ne-a cautat un apartament pentru a ne muta impreuna, acum nu mai am nevoie decat de cateva noi cratite pentru a completa setul primit cadou de tatal meu cand am plecat de acasa catre facultate pentru ca stia cat de mult voi gati. Imi place sa fac mancare si daca stau sa ma gandesc, este o activitate care imi ofera liniste si ma calmeaza. Am invatat sa fac si prajituri de care inainte ma temeam si cu mandrie afirm ca sunt o gospodina pe cinste! Iubitul meu afirma si el cu bucurie ca are o logodnica pe care rar o mai gasesti si soacra mea sigur va fi extrem de incantata ca ii voi aduce baiatul acasa ingrijit si cu stomacul plin. Asa ca iubitule, acesta este un mesaj in care te anunt ca de azi inainte vei avea multe de mancat caci talentul meu de MasterChef incepe din aceasta seara sa fie pus in practica!

3 comentarii:

  1. Foarte dragut! :) Sa pui si poze pe blog cu ce gastesti.
    Eu am stat patru ani la camin si mi-a fost destul de greu si cu invatatu, cu somnu, cu mancatu. Acum clar nu as mai putea sa rezist.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguuut! :)
    Pot sa te intreb de cat timp sunteti impreuna? Urmeaza si o nunta? :)

    RăspundețiȘtergere