vineri, 3 octombrie 2014

Electric blue

Mi-am dat seama ca sunt lucruri pe care degeaba incerc sa le schimb pentru ca nu se vor putea intampla minuni si cu asta basta! De exemplu, ma chinuit de cateva saptamani sa realizez un outfit si oricat de mult ma chinui, sub nici o forma nu ies pozele asa cum ar trebui! Cand port ochelari, ba iese blitul in lentila, ba ii dau jos si efectul de ochi rosii se evidentiaza si tot asa.Iar de surprinderea culorilor nici nu mai pomenesc... Deci, pentru astazi, urma sa postez un outfit divin, de purtat chiar la o prima intalnire, sau la o iesire in club cu fetele si nu numai! Articolele vestimentare pe care le-am ales sunt foarte chic, si la moda. Jacheta de piele nu se demodeaza niciodata, jeansii nici atat, iar maieul cu aplicatii argintii pe umeri te scoate rapid din impas daca esti pe fuga si iti doresti sa realizezi o tranzitie usoara de la outfitul office la unul pentru o iesire noctura la dans.

Maieul de la Vero Moda cumparat de pe Kurtmann a fost piesa centrala in jurul careia am creat outfit-ul. Intr-o perioada am ocolit albastrul insa dupa o incercare mi-am dat seama ca ma prinde bine si ca nuanta de albastru electric in special este deosebita, unica si face ca orice tinuta sa iasa in evidenta intr-un mod cat mai frumos. Am ales acest produs pentru ca merge de minune purtat atat in timpul zile cu o pereche de pantaloni albi si sandale cu platforma, cat si seara in combinatia de mai sus pe care eu am ales-o dar desigur ca interpretarea si adaptarea acestuia la stilul personal al fiecaruia poate diferi. In orice caz, sunt foarte placut impresionata de calitatea acestui maieu de la Vero Moda. Este realizat dintr-un material fluid dar plin, care nu transpare, si care se aseaza pe corp foarte frumos. Eu am ales marimea S dar ma bucur ca nu imi este mulat pe corp ci imi vine putin mai lejer usor de adaptat atat cu o pereche de pantaloni cat si cu o fusta.



Aplicatiile de la nivelul umerilor sunt defapt niste bilute de diferite dimensiuni cusute foarte bine si cu o mare atentie astfel ca aceasta portiune este extrem de interesanta si punctul forte al bluzitei. Avand in vedere ca aplicatiile sunt suficient de stralucitoare, alte accesorii sunt de prisos. Am ales totusi sa port un ceas cu o curea metalica alba si strasuri subtile. In acest moment acest maieu Vero Moda nu mai este pe stoc, insa gasiti numeroase alte produse de la aceasta marca aici (click). Am ales pentru aceasta tinuta o pereche de blugi no name, o jacheta Romwe, maieul Vero Moda de la Kurtmann si pantofi de la un magazin local.

Sper sa va placa outfitul si va invit sa mai descoperiti si alte hainute si marci interesante pe Kurtmann.ro si nu uitati ca in acest weekend este transport gratuit pentru orice comanda de peste 90 de lei asa ca fuguta la shopping!

7 comentarii:

  1. Ce bucle frumoase. Imi place foarte mult tinuta, ti se potriveste! :* <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cum ti-ai aranjat parul, te prinde bine albastru, pentru poze bune e nevoie de lumina ca sa nu bagi blitzul si cel mai bun cadru e in natura, dar cum s-a racit incet incet nici eu nu o sa-l mai folosesc. pup

    RăspundețiȘtergere
  3. thats such a pretty electric blue top , i loved the detailing on the arms
    u look great girl
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos maieutul. imi place cum iti sta cu albastru. :)
    puup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice outfit. I love your hair!
    xx Katha

    RăspundețiȘtergere
  6. Hhihi stiu cum e!
    Imi plac buclele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  7. cat e de frumos maieul si te prinde tare bine .. parul la fel iti sta superr

    RăspundețiȘtergere