vineri, 17 octombrie 2014

Fericirea se imparte la doi!

Este atat de bine sa te muti la casa ta! Aproape ca nu imi vine a crede ca am in sfarsit un loc doar al meu si ca il pot amenaja asa cum imi doresc eu! Si in casa parintilor mei am avut mereu libertatea de a-mi decora camera dupa bunul plac, insa va dati seama ca nu am putut abuza si nici nu am dorit sa imi aleg un mobilier foarte scump pentru ca adesea ma plictiseam de design-ul camerei si stiam ca voi dori altceva astfel ca parintilor mei le-ar fi fost destul de greu din punct de vedere financiar sa faca fata schimbarilor mele de personalitate care aveau sa se evidentieze atat in modificarile de comportament cat si in felul in care imi aranjam spatiul pentru activitati, iar aici ma refer in special la perioada adolescentina cand nimic nu imi era pe plac si doream sa fac mereu schimbari.
Acum sunt mai linistita, si stiu cu exactitate ce imi doresc dar in mod special care imi sunt prioritatile. Pentru un cuplu la inceput de drum, este greu sa imparti datoriile si banii pentru micile dorinte in acelasi timp, as aca atat eu cat si prietenul meu am decis impreuna de comun acord sa ne punem in aplicare ideile, si sa construim cu ajutorul site-ului www.vanzarimobilier.ro intregul mobilier al casei! De ce am ales aceasta varianta?
Pentru ca din punctul nostru de vedere este cu mult mai ieftina decat modelele din magazine din acest moment, este o modalitate rapida de a pune in practica ceea ce ne dorim dar nu in ultimul rand pentru ca putem in acest fel sa colaboram cu cei ce ne vor face mobila si impreuna vom decide care alegeri sunt bune, care rele si cum putem imbina stilul meu si al iubitului meu pentru ca rezultatul final sa fie unul pe placul amandurora. Eu imi doresc un dormitor feminin, roz cu multe elemente romantice si vintage, pe cand el isi doreste un spatiu doar pentru jucariile lui si laptop, unde sa isi poata aduce prietenii sa urmareasca meci-urile si sa se relaxeze la un pahar de bere, pe cand eu as citi si lucra la un birou incapator si stilat... Atatea stiluri si discutii pot aparea daca nu lucram impreuna pentru aspectul fnal al casei! Cel mai bine este sa ne intelegem inca de la inceput dar nu asta este problema noastra pentru ca de felul nostru lasam unul de la altul si niciodata nu au aparut discutii in contradictoriu intomai pentru ca ne cunoastem, ne stim prioritatile si ne pasa de cel de langa noi! Cu alte cuvinte, ne dorim sa fim fericiti impreuna asa ca atunci cand vine vorba de schimbari majore nu incape discutia de nu a ne consulta impreuna! Iar decoratiunile interioare cat si apartamentul in care vom locui de acum inainte ocupa un loc destul de important in viata de cuplu pentru ca dupa parerea mea, acolo unde exista armonie va exista si fericire si liniste :)

Un comentariu:

  1. Cat de tare! Ce bine ca stati amandoi! E greu, insa e asa frumos :)
    Cel mai mult pe lume imi doresc si eu asta...sa stam amandoi, sa ne decoram casuta cum vrem noi!
    Camera noastra in care locuim acum are culoarea lila...draperia este mov cu negru...insa la casa noastra, in camera noastra sigur nu va exista televizor :)
    Pupici si bafta la decorat!

    RăspundețiȘtergere