miercuri, 22 octombrie 2014

Indrazneste sa fii speciala cu parfumul Madonna: Truth or Dare

Cand mi s-a spus ca am o problema shopping-ul am crezut ca este defapt o inchipuire, ca nimic din ceea ce cumpar nu are cum sa imi declanseze intr-un fel sau altul vreo manie ciudata sau poate un obicei mai straniu sau chiar cu tenta de problema care sa imi puna in pericol situatia financiara pana cand... mi-am dat seama ca mama si prietenele mele au dreptate! Mai intai am inceput cu ojele, pe care incepeam mai mult sa le colectionez pentru nuantele interesante, pentru design-ul sticlutelor dar nu si pentru utilitate pentru ca in mare parte acestea erau foarte rar folosite. Apoi aceste mici escapade in lumea cosmeticelor au continuat cu adaugarea in cosul de cumparaturi a diferitelor produse pentru ingrijirea corpului, a tenului, parfumuri si tot ce se poate numi produs de infrumusetare! Am reusit in urma cu vreo 2 ani sa strang o cantitate generoasa de creme in mod special care mai aveau putin si expirau pentru ca nu aveam nici timp si nici dispozitia de a le folosi pe toate, asa ca am decis sa imi impun o limita, si sa incerc sa consum strict produsele cumparate pana atunci si atat. Cred ca ati mai auzit despre aceasta initiativa in randul bloggeritelor de beauty, si anume project pan in care ne punem in plan sa ducem pana la bun sfarsit folosirea in totalitate a unor produse de make up si ingrijire si stoparea sau cel putin o diminuare considerabila a cumparaturilor pana cand situatia o cere. Eu pot spune ca am respectat acest plan dar a fost greu!

Cel mai dificil mi-a fost sa tin pasul cu noutatile din sfera make-upului mai ales pentru ca imi plac foarte mult rimelurile si fondurile de ten si astfel ca as incerca orice este nou, dar cum spuneam, pentru ca nu aveam voie, m-am limitat la doar 2 produse pentru rimelarea genelor, un fard maxim doua, un tus, un ruj, pudra... cu alte cuvinte esentialul! Si sa stiti ca a prins tare bine aceasta initiativa pentru ca intr-un fel sau altul mi-am dat seama ca nu am nevoie de o adevarata colectie de produse pentru a ma simti comfortabil in pielea mea, ci doar de acele mici artificii care imi pun cu adevarat in valoare frumusetea exerioara.



Dar pentru ca orice decizie atrage dupa ea si consecinte, si eu am inceput pe masura ce renuntam la produsele de make-up si la cumparaturile abuzive, sa ma afund intr-o pasiune cu totul si cu totul noua pentru mine si anume: parfumeria! Ah, cred ca pe parfumuri am cheltuit cei mai multi bani in ultima perioada dar sincer va spun can u regreet pentru ca sunt niste investitii care merita si dainuie in timp, care aduc emotii, invaluie cele mai frumoase momente cu aromele sale speciale si te ajuta sa iti descperi personalitatea! Am descoperit in sfarsit aromele care ma definesc, si care ma fac sa ma simt frumoasa fara strop de machiaj, ba chiar o femeie in adevaratul sens al cuvantului, puternica, speciala si care nu are nevoie de nimic artificial pentru a straluci. Naturaletea consider ca este cu mult mai atragatoare si de efect, care starneste controverse si atrage privirea celor mai multi barbati. Desi acestia neaga, femeile care nu poarta nici un pic de machiaj sunt cu mult mai atragatoare si misterioase fata de celelalte care prefera o masca pentru a se integra in cerintele societatii. Dupa parerea mea, astazi, pentru a iesi placut din multime nu ai nevoie decat de un strop de incredere sau chiar de indrazneala de la Madonna! Truth or Dare iti ofera posibilitatea de a alege ce iti doresti sa fii: naturala si cuminte, ori indrazneata si puternica! Oricum ar fi, nu ai cum sa nu iesi in evidenta cu un astfel de parfum care are o intensitate si persistenta mai rar de gasit astazi.


Nici nu mai stiu cum am ajuns sa cumpar acest set. Cred ca mai mult a fost vorba de o decizie de moment pentru ca nu aveam nevoie urgenta de un parfum nou sau de un set complet de ingrijire a corpului, dar daca tot aveam al dispozitie cativa banuti de cheltuit de ce sa nu ma rasfat cu ceva nou? Cert este faptul ca m-a indragostit enorm de acesta gama! Nu as fi dat probabil nici o sansa descrierii de pe site si cu siguranta ca daca ar fi fost o nevoie urgenta de un parfum nou acesta nu ar fi reprezentat pentru mine o noutate, dar nu-mi vine a crede nici astazi cat de mult mi se potriveste! Pur si simplu iti innebuneste toate simturile!


Daca inainte spuneam un NU categoric aromelor orientale, astazi perceptia pentru acestea mi s-a schimbat total. Cred ca sunt luxuriante si dificile dar daca stim cum sa jonglam cu ele, putem sa iesim placut in evidenta. De exemplu, aceasta apa de parfum Madonna Truth or Dare este cu totul si cu totul altfel decat m-as fi asteptat. Cu o aroma ciprata, iti aminteste de bogatia si caldura condimentelor orientale, de soarele arzator al lui August si de escapadele verii la malul marii in cele mai selecte locatii... Este o combinatie unica, puternica si de o persistenta cum nu am mai intalnit! Iar impreuna cu acelasi gel de dus Madonna si lotiunea de corp din gama, devin imbatabile! Setul trebuie sa recunosc ca arata superb! Produsele vin ambalate intr-o cutie rigida foarte frumoasa cu chipul Madonnei imprimat pe capacul superior, in interior acestea fiind sustinute de o carcasa neagra foarte eleganta si de o calitate buna pentru a evita desfacerea sau accidentarea recipientelor in timpul transportului. Cele 4 produse sunt frumos imbracate intr-un alb imaculat, inscriptionate cu un font auriu elegant si minimalist pentru a sublinia eleganta, iar parfumul ramane insa piesa de rezistenta a intregului pachet! Arata incredibil de bine, pana si design-ul este interesant si simplu din sticla masiva de culoare alba cu usoare detalii rotunde care fac sticla sa arate ca si cand ar fi imbracata in piele scumpa, ceea de denota simplitate, eleganta si stil.Parfumul se mentine pe corp pana a doua zi cu aceeasi intensitate si te face sa ramai uluita de cata putere are si cat de admirata esti cand te gasesti cu prietenii tai. Cei 75 de ml de parfum te fac sa-ti dai seama ca nu ai nevoie ed machiaj pentru a fi in centrul atentiei si a fi frumoasa, ci doar de un strop din acel parfum care te evidentiaza asa cum esti tu in realitate.


Indrazniti sa fiti speciale si alegeti parfumurile care va dezvaluie personalitatea si frumusetea interioara! Alegeti Madonna Truth or Dare pentru zile monotone si cu siguranta veti straluci intreaga zi.

5 comentarii:

  1. the packaging of the products is so classy
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit acest parfum dar parca nici nu l-am observat pana acum. Din ce spui tu pare a fi un parfum perfect pentru perioada aceasta a anului. Ma voi uita dupa el cand voi merge la shopping. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se potriveste de minune acestui sezon! Eu il recomand cu mare drag mai ales pentru ca este extrem de persistent! Cand il vei incerca iti vei da seama ca am vorbit foarte serios..
      Pupici!

      Ștergere
  3. E preferatul meu, persista foarte mult timp si pentru toamna/iarna este ideal.

    RăspundețiȘtergere
  4. produse de calitate pe gustul oricarei femei

    RăspundețiȘtergere