marți, 21 octombrie 2014

Noapte buna!

Bun, camera este gata, mobilierul tocmai ce a ajuns la noi si a fost montat si urmeaza doar sa mai punem la punct ultimele detalii pentru ca noul nostru dormitor sa fie gata! Atat de multe lucruri trebuie asezate la locul lor si sincera sa fiu, nici nu stiu de unde sa incep pentru ca este greu sa ma decid la care dintre acestea trebuie sa renunt si la care nu. Cand te muti la casa noua, iti doresti ca toate sa fie noi, dar vrei ori nu, tot aduni dupa tine sute de mici chestii la care nu poti renunta fie pentru ca au o mare intrebuintare, fie ca au o incarcaturi emotionala speciala. Si cam asa sunt si eu... adun toate lucrurile de care nu prea am nevoie insa fara de care nu imi pot imagina casa asa cum ar trebui ea sa fie, si daca stam sa ne gandim, casa nu e casa daca nu are si micile ei detalii aparte care sa iti transmita ca da, aici este locul in care te regasesti, te odihnesti si iti construiesti familia, unde ai parte de cele mai frumoase momente alaturi de cei dragi.

Dar patul... Of, as sta pe vremea asta ploioasa, aproape non stop sub paturica mea pufoasa si calda sa uit de griji, de raceala si sa dorm pana ma satur! Dar stiti ce ma deranjeaza cel mai mult? Faptul ca nu avem  lenjerii noi! Prinsi in febra mutarii, am uitat complet de alegerea de lenjerii noi pentru patul din noul apartament, iar cele de acum, nu sunt tocmai pe placul meu! Marea majoritate a acestora au fost alese de catre mama mea si mama iubitului meu si cel mai mult le-a placut la ele design-ul dar din pacate nu sunt chiar atat de confortabile pe cat de bine si arata!

Materialele din care sunt realizate sunt de o calitate inferioara si adesea simt ca pielea imi este zgariata, somnul tulburat si uneori simt ca imi este si frig in ele. Faptul ca sunt de la diferite firme no-name cred ca spune totul despre calitatea lor, asa ca m-am gandit ca daca tot ne mutam la casa noua, sa ne dam si o comanda de lenjerii de pat din bumbac satinat care de altfel, sunt preferatele iubitului meu si cum cas amea va fi exact asa cum imi doresc, am sa cumpar doar ce vreau eu de acum inainte! Acesta pur si simplu le iubeste textura, finetea si simplitatea si pe buna dreptate! Nu doar materialul este foarte bun, dar si somnul este mai odihnitor cand simti ca te scufunzi intr-o mangaiere de matase care te imbie la visare... Asa ca fetelor, daca vreti sa le castigati "somnul" si aprecierile iubitilor vostri, aveti grija sa ii rasfatati cu cele mai confortabile si frumoase lenjerii de pat pentru ca viata de cuplu si noptile sa va fie linistite si odihnitoare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu