joi, 30 octombrie 2014

Review: Balsam Keratin Kallos

Saptamana trecuta aproape fara sa imi dau seama am reusit sa sterg de pe cardul de la aparat numeroase poze ale unor produse cosmetice pe care le-am incercat recent si care asteptau desigur sa fie prezentate pe blog. Cum s-a produs acest lucru? Pai am incercat sa mut cardul in telefon cu alte treburi of course, si il loc sa refuz formatarea noului dispozitiv receptionat de catre telefon, am aprobat functia si uite asa, am ramas fara material de prezentat. Acum nu ca ar fi o problema grava, dar unele dintre produse erau terminate astfel ca recipientele au ajuns de multa vreme in cosul de gunoi, dar noroc de faptul ca mai pot gasi pe internet cate o poza a produsului in sine pentru a va prezenta cu usurinta vedete review-ului.

Astazi, o scurta istorisire a balsamului pentru par cu keratina de la Kallos pe care l-am achizitionat din Auchan prin vara. Am tot incercat multe produse pentru par dar mai nimic nu m-a multumit pe deplin precum Kallos si dorind sa revin la normalitatea demult pierduta, am revenit la brandul care mereu mi-a fost de ajutor cand am avut nevoie sa-mi astampar coama rebela.

   *Aceasta imagine nu imi apartine*

Si dupa cum va imaginati, acest balsam de la Kallos nu a fost pentru mine tocmai o noutate, in sensul ca deja stiam la ce sa ma astept de la el si cat de bine avea sa-mi faca parului care i-a si dus lipsa. Faptul ca nu am mai continuat aplicarea mastii cu proteina din lapte nu a fost o problema pentru ca si acest produs este la fel de bun si cu rezultate exact identice asupra firului de par. Aproape ca nu am simtit nici o diferenta dupa folosire, si ma bucur sa descopar ca imi ofera un par de invidiat, ca si cand tocmai as fi venit de la coafor sau aplicat un tratament costisitor. Parfumul este asa cum m-am obisnuit: foarte subtil, fara o aroma specifica. La fel si textura si consistenta, potrivite si care faciliteaza aplicarea produsului pe parul ud cat si descalcirea acestuia dupa uscarea cu foehnul.Faptul ca imi lasa senzatia de finete si suplete, elaticitate si lejeritate dupa fiecare spalare ma incanta cel mai mult la aceste produse de la Kallos si niciodata nu cred ca ma voi plictisi sa le cumpar. Nu sunt doar budget-friendly dar si foarte bune si vi le recomand cu mare drag!

2 comentarii:

  1. Produsele Kallos pentru par sunt foarte bune. Le folosesc si eu, urmeaza un review si la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit o masca de par de la Kallos, care mi-a placut! Tot de la ei am folosit si lacuri de unghii care sunt foarte bune. Si imi cumpar mereu de la Kallos ceara pt epilat si benzi de unica folosita! :)

    RăspundețiȘtergere