marți, 14 octombrie 2014

Review: Crema matifianta Melcfort de la Gerocossen

Un ou review?! Desigur! A trecut ceva timp de cand nu am mai prezentat pe blog review-uri asa ca mi-am propus sa fiu mai punctuala de acum inainte si sa mai prezint cate un produs testat sau chiar terminat (mai rar produse din aceasta categorie!) pentru a va face o idee cu privire la experienta mea cu ele, dar si cat de folositoare sunt ca sa stiti daca merita ori ba investitia.

Astazi la rand sta crema matifianta Melcfort de la Gerocossen pe care am castigat-o la un concurs aniversar organizat de Miki pe blogul ei, dar asta nu inseamna ca voi face neaparat un review fals sau total pozitiv deoarece imi doresc sa fiu cat mai sincera cu voi asa ca de acum inainte nu voi mai tine cont de unde am produsul sau de la cine l-am primit, ci ma voi axa direct pe rezultate.


Crema Matifianta Melcfort se adreseaza persoanelor cu tenul gras si accneic. Pot spune ca fac parte si nu prea din aceasta categorie, pentru ca tenul accneic nu il am in totalitate, adica unul-doua cosuri imi mai iesi si mie in general, insa nu in asa masura incat sa consider ca am un ten accneic asa cum nici gras nu este, ci mixt. Mi-am dorit sa o folosesc intocmai pentru ca efectul matifiant este ceea ce imi doresc de la o crema. Este foarte dificil pentru mine sa tin sub control secretia de sebum din unele zone ale tenului. Pana astazi, singurul produs matifiant de care am fost incantata a fost o crema de la Farmec dar cam atat.  Aceasta crema s-a comportat ok pe pielea mea dar si pe a mamei mele care si-a dorit de asemenea sa o incerce.


Cu o textura fina, aerata si lejera, crema se absoarbe rapid, nu lasa pelicula grasa la suprafata astfel ca aplicarea imediata a produselor de make up nu reprezinta o grija in plus. Imediat dupa intinderea acesteia pe pielea fetei si a gatului, efectul de matifiere este evidentiat. Faptul ca este o crema lejera, ajuta mult la dobandirea acestui efect, care se mentine cel putin pe un ten matur gras precum cel al mamei mele timp de 5-6 ore, astfel ca dupa parerea mea, produsul isi merita la acest capitol o buna meritata nota de 10! Pe tenul meu s-a exemplar si nu am ce sa ii reprosez. Acest efect este real, astfel ca v-o recomand cu mare drag daca doriti un ten mat pentru o perioada indelungata.

Alte schimbari sesizate?! Da! Avand cativa monstruleti in perioada in care am folosit-o, m-am aratat extrem de interesata de a vedea daca cea de a doua promisiune de a lupta impotriva cosurilor are sau nu efect, and it did! Pe toata perioada folosirii sale, mi-am simtit tenul mai curat, mai luminos si ca si cand nu as avea nimic pe piele! Am fost cu adevarat uimita de cat de bine se simte pe ten, ca o a doua piele, foarte light si cu un rezultat de finete foarte placut. De asemenea, parfumul este foarte dar foarte subtil, deloc deranjant, dar totusi putin cu o tenta artificiala. Nu miroase tocmai a flori de primavara, dar nu cred ca este un aspect care sa ma faca sa incetez achizitionarea cremei pe viitor.

Atat eu cat si mama mea am fost multimite de acest produs de la Gerocossen. In general aceasta firma ne place foarte mult, iar produsele ne-au incantat de multe ori prin eficacitate si preturile accesibile.

De la noi aceasta crema primeste nota finala de 9.50 cu felicitari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu