miercuri, 22 octombrie 2014

Review: Masca hidratanta si purifianta Montagne Jeunesse

A spus cineva capsuni? A nu? Bine, nu este nici o problema ca doar magazinul este aproape, iar masca pentru hidratare de la Montagne Jeunesse cu capsuni delicioase completeaza aceasta pofta nebuna de fructe de vara si de padure pe care o am in ultima perioada. Eu nu sunt foarte innebunita dupa fructe si stiu ca nu este bine deloc acest lucru insa sunt genul de persoana care adora legumele la nebunie oricare ar fi ele! Dar trebuie sa recunosc faptul ca uneori mai simt nevoia de a rontai un mar sau cate o portocala sau un grapefruit rosu si poate cateva capsunele strecurate printre shake-ul de banane si lapte dar cam atat. Ma rezum la esential, dar de cand mi-a adus tata o portie de mure proaspete de munte parca mi-e asa un dor de o salata de fructe racoritoare si energizanta!


Acum ca sa-mi mai potolesc pofta, imi aplic o masca pentru ten intens hidratanta si apetisanta cu capsune aparent "proaspat culese" si atat va pot rezuma: rasfat divin! Cred ca cei de la Montajne Jeunesse nu s-au gandit deloc atunci cand au pus la cale aceste retete magice pentru masti si la integritatea sanatatii noastre mentale, in sensul ca nu ai cum sa nu cazi prada unor pofte teribile dupa folosire! Au un parfum divin, ca si cand ar fi realizate intocmai din fructe culese din gradita si spatele casei si gata de a fi mancata, dar nu va luati dupa aparente pentru ca nu sunt comestibile!

Stiu, este greu, dar macar in acest fel putem sa ne amintim de parfumul verii, de fructele dulci si sa ne oferim o mica escapada in lumea viselor cat masca isi face efectul. Dar haideti totusi sa vorbim putin si despre lucruri mai seriose, cum ar fi efectele de hidratare si purificare a tenului oferite de acest produs tentant. Imi place? O da, si inca prea mult! Are un parfum divin incat mai ca iti vine sa intinzi o bucata de masca pe paine sau sa-ti infingi lingurita in ea si sa o infuleci, dar pana una alta, eu zic sa o intind pe piele si sa vad ce pot face aceste capsunici pentru mine? Pai imi pot oferi o piele mai radianta, mai sanatoasa si vizibil intinerita nu? Pai da, pentru ca aceasta masca imi face tenul fericit! Si cat de racoritoare a fost! Vai, o minunatie de masca as putea spune! Nimic nu se compara cu aceasta si sunt foarte multumita de efectele sale asupra tenului meu cat si de parfum in mod special, dar Montagne Jeunesse ne-a obisnuit cu produse placut parfumate si inca se respecta de aceasta promisiune de a ne incanta simturile cu fiecare masca noua in gama.

Eu va recomand cu mare drag aceste produse pentru ingrijirea tenului. Sunt la un pret accesibil, miros foarte frumos, sunt benefice pielii si se gasesc in foarte multe sortimente astfel ca nu va veti plictisi atunci cand le veti lua in cosul de cumparaturi!

2 comentarii:

  1. Parca le-am vazut si in DM? Sau poate ma insel! Am zis ca o sa incerc si eu o mascuta dasta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Lory, se gasesc atat in DM cat si in Kaufland daca nu ma insel.
      Daca iti doresti, iti poti lasa adresa postala sa iti trimit cateva sa testezi :)
      Pupici!

      Ștergere