miercuri, 29 octombrie 2014

Secretul mainilor frumoase

Toamna aceasta am avut un ajutor de mare nadejde pentru mainile uscate! Stiti deja din articolele mai vechi de faptul ca in fiecare sezon rece ma confrunt cu o piele extrem de agresata de frig si de vant si ca imi este greu sa mentin o stare de normalitate a acesteia, si chiar si cu numeroasele tratamente, nimic nu pare a da randament mai ales cand gerul se inaspreste pe zi ce trece iar mainile nu le poti tine mereu doar in manusi sau buzunare. Si pentru ca ani la rand m-am chinuit sa aflu secretul mainilor perfecte, iata ca abia in aceasta saptamana mi-am dat seama care este combinatia perfecta pentru mine! Si stiu, dupa ce o sa auziti mixul o sa va apuce rasul pentru ca nu este cine stie ce si nici ceva ce pare a da cu adevarat rezultat, dar iata ca pentru mine a mers! Deci, secretul meu este urmatorul: crema de maini de la Neutrogena cu extract de merisor iar inainte de aplicarea acesteia, un strop marunt de gel antibacterian!

In imagine am surprins insa doar crema si balsamul de buze pe care l-am primit cadou la achizitionarea acesteia dar cred defapt ca este vorba de un set si nu de o promotie, dar eu sunt extrem de multumita de combinatie pentru ca amnbele produse sunt geniale!


Da, pare o combinatie nu tocmai wow sau cu vreun efect cel putin pe aproape de maini de vis, dar recent a fost singurul tratament sa ii spun asa, care m-a facut sa uit de ranile provocate de pielea excesiv de uscata si de acest chin... In ceea ce priveste gelul antibaterian, nu am o preferinta. Am zile in care folosesc un produs ieftin de 3 lei din Auchan pe care il pastrez in geanta pentru urgente, iar alteori altul mai scumpicel putin dar oricum ar fi, nu imi lipseste inainte de aplicarea cremei direct pe piele. De cand am ales sa folosesc cele doua produse consecutiv, ma simt nu doar mai lejer, ci si cu o piele mai radianta,elastica si nu imi mai transpira palmele! A fost destul de ciudat la inceput sa simt ca nu imi mai aluneca pixul dintre degete la cursuri, si nici acum nu ma pot obisnui cu aceasta senzatie dar e asa de bine ca am putut sa rezolv cu aceasta ocazie doua probleme din start :) Si cum va spuneam, crema aceasta este foarte buna! Daca pana mai inainte o foloseam pe cea de la Cien intens hidratanta si uleiul de masline pe timp de seara, acum am renuntat complet la ele pentru ca spre deosebire de acestea, crema de la Neutrogena este onctuoasa dar fara a lasa pe piele pelicula grasa. Se absoarbe foarte repede si aproape ca nu o simti ci doar efectul placut de hidratare si lejeritate. Nu are un parfum intens. Este usor fructat dar atat de slab incat abia este perceput in unele zile, dar nu ma deranjeaza deloc acest aspect. Mai multe nu stiu ce as putea sa va spun espre ea, pentru ca in afara de acest efect de hidratare si ameliorare a ranilor provocate de frigul de afara, altceva nu a mai contat. Din punct de vedere al raportului calitate pret consider ca este o alegere foarte buna. Recipientul este de 50 de ml si incape cu usurinta in geanta mea iar de obicei nu folosesc decat o cantitate de dimensiunea unui bob de mazare si imi este mai mult decat suficient pentru a obtine maini fine si fara probleme in timp rapid. O recomand cu mare drag daca aveti probleme cu pielea in acest sezon. Eu sunt foarte multumita de ea, dar in special in aceasta combinatie cu un gel antibacterian mi se pare geniala.

Dar voi dragilor, aveti un secret pentru mani hidratate si catifelate pe timp de iarna? Care sunt produsele care va plac cel mai mult si ce recomandati aveti pentru mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu