duminică, 5 octombrie 2014

Sunday Post

Ah, prima saptamana de stat in camin si de maraton de filme cu fetele! Ce dor mi-a fost de aceste momente si cat de mult mi-au lipsit colegele mele de camera... Am avut in sfarsit parte de activitatile mele preferate petrecute desigur intr-o companie mai mult decat placuta. Ne-am adus aminte cu drag de primul an de facultate cand eram indecise, eram speriate si mereu pe fuga, uitam de noi si de ceea ce ne place cel mai mult sa facem si cat de usor ne-am acomodat una cu alta desi nu paream a fi total de acord in toate. Inceputurile si noile prietenii sunt mereu mai dificile, dar cu rabdare lucrurile isi iau cursul natural si iata ca si noi am trecut peste divergente si diferente si am invatat sa ne acceptam nu doar pe noi, ci si pe cei din jur asa cum sunt ei , cu bune cu rele si cu ale lor personalitati.

Am ales pentru acest sfarsit de weekend cateva filme la intamplare. Nu am stiut ce anume sa vizionam, si cum nici prietenii nostri nu au putut sa ne vina in ajutor cu idei interesante, am zis ca sa dam o sansa unor filme care nu-s de noi ca poate cine stie, descoperim ceva frumos si educativ, sau poate chiar pasiuni pentru alte genuri de filme decat comediile romantice care ocupa in acest moment topul preferintelor noastre. Am inceput cu No country for old men care ne-a placut si nu prea. Adica mie mi-a placut desi nu a fost chiar ceea ce ma asteptam. Putin ciudat, dar placut daca ii prinzi esenta.
Am continuat cu Dallas Buyers Club si am incheiat seara cu o portie de cartofi prajiti, dulciuri multe si The fault in our stars pentru putin romantism si lacrimi de crocobaur sensibil...

Am simtit cu adevarat toamna zilele acestea... Frigul de dimineata, puloverele pufoase, ghetutele scoase din dulap si plimbarile printre frunzele aurii ne-au amintit de cat de frumoase sunt plimbari tarzii prin parc, cand grijile nu dau tarcoale iar singurele ganduri sunt cele ale tinutelor pe care le vom imbraca in zilele urmatoare pentru a nu raci dar si pentru a fi chic si in ton cu atmosfera. Mi-a fost destul de greu sa accept ca nu mai este cald, si ca nici o rochie din cele aduse cu mine nu mai poate fi purtata...
Mi-am comandat o pereche de ghetute burgundy din piele intoarsa de pe Romwe recent si astept cu nerabdare sa le primesc! Cat despre Sheinside, am numai cuvinte de lauda!Ultimele doua comenzi au ajuns in perfecta stare la mine chiar mai rapid decat m-am asteptat. Am trecut cu vederea peste faptul ca una din ele a ajuns la posta vamala pentru ca produsele sunt impecabile, exact ca in imagini si din materiale calitative. Abia astept sa scot la purtare si paltonasele pe care le-am tot adaugat colectiei personale si sa incep cursurile si munca in adevaratul sens al cuvantului! Anul acesta am decis sa ma intrec pe mine, sa invat mai mult si sa-mi ofer mai multe bucurii atat in ceea ce priveste indeplinirea unor mici capricii, cat si punerea la punct a unor note si lucrari practive la care sper sa aduc imbunatatiri considerabile.

Va doresc un inceput de scoala cat mai usor dragii mei si plin de satisfactii! Va pup dulce si va imbratisez cu mare drag!

3 comentarii:

  1. Mi-a placut postarea ta, Ana! :)
    Stii ca ai dreptate, ma gandeam ca as urmari oricand o comedie romantica!
    Sheinside rullzz, indeed! Imi imaginez botinele burgundy, cred ca de-abia le-astepti! :)
    Draga mea, iti doresc ca acest an universitar sa fie presarat cu provocari frumoase si interesante, cu reusite in toate!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina postare, si eu stau in camin, dar la mine nu mai exista activitai de genul acesta, toate lucram deja si nimeni nu mai are chef.
    Despre sheinside vreau sa te intreb...ai comandat prin curier sau prin posta?(ca spunei ca unul a venit la posta vamala...)
    Pupici
    http://andreeasbeautychoice.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ales de fiecare data modalitatea de transport clasica, doar ca uneori a venit acasa alte ori la vama... e la noroc de cele mai multe ori :(

      Ștergere