duminică, 12 octombrie 2014

Sunday Post

Mi-am propus in aceasta saptamana sa am mai multa grija de mine si de pasiunile mele. Am sa fac de acum inainte in asa fel incat sa nu ma mai pun pe al doilea loc, ci sa-mi ofer asa cum pot, momente de rasfat sa ma relaxez si sa fac fata mai usor problemelor, asa ca astazi in cele 3-4 ore pe care le-am petrecut lenevind, mi-am facut o masca pentru par cu ulei de nuca si cocos, am urmarit un nou episod din Grey's Anatomy, am descarcat un nou film in timp ce am urmarit Biutiful si Grand Budapest Hotel.
Primul (Biutiful) mi-a placut mai mult pentru ca Javier Bardem joaca in el si care de altfel imi place foarte mult insa filmul in sine mi s-a parut slabut. Putin trist dar nu m-a impresionat cu mult, asa ca am inceput sa descarc evident si alte filme dragute de Oscar de data aceasta pentru ca vreau sa vad si eu de ce au castigat premiul si cu ce se lauda. 

In rest am petrecut weekend-ul linisita in camin cu doar o colega pentru ca celelalte 2 sunt plecate o tura pana la ele acasa si am avut in acest fel mai mult spatiu decat de obicei si liniste desi m-am obisnuit cu ele si cu agitatia permanenta. Am descoperit ca imi place mai  mult acum sa fiu inconjurata de cei dragi decat inainte cand preferam singuratatea si linistea. Cred ca trebuie sa stau mai mult de acum cu ei si sa le arat cat de mult tin la ei. 

Defapt, cred ca aceasta idee de a le arata oamenilor din jurul meu cat de mult ii iubesc vine chiar de la acest film Biutiful care asta si transmite: sa le demonstrezi celor iubiti ca tii la ei, si sa nu-ti lasi niciodata treburile netermintate pentru ca nu se stie cand nu vei mai fi pe pamant...
Emotionant stiu, dar total adevarat. Este momentul sa nu mai fiu egoista si sa invat sa ofer mai multe, nu doar sa primesc. Si asa va doresc si voua astazi: intelegere, iubire si liniste!

2 comentarii:

  1. Imi plac mult postarile tale de acest gen si le citesc mereu cu placere!
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere