duminică, 19 octombrie 2014

Sunday post

Astazi, doar cateva cuvinte despre prietenie. Cea mai frumoasa viata este cea in care ai pe cei dragi alaturi, si vreau ca prin acest articol de astazi, sa ii spui prietenei mele M. ca inseamna foarte mult pentru mine, ca ii multumesc enorm pentru tot ajutorul oferit, neconditionat si fara intrebari, pentru ca a fost alaturi de mine cand altii nici nu ma priveau.

Multumesc draga mea pentru ca mi-ai acordat sansa de a te avea ca si prietena, colega, confidenta.
Este foarte greu sa gasim pe cineva care sa ne accepte asa cum suntem noi cu bune cu rele. Multi oameni sunt in zilele noastre interesati, egoisti si uita sa fie inaine de toate oameni in adevaratul sens al cuvantului. Oare cand am reusit sa ridicam intre noi asa mari bariere pe care cuvintele si gesturile frumoase nu le mai pot dobori? De ce si cu ce scop? Daca singuratatea ar fi usor de suportat as intelege, dar fiind o persoana care iubeste sa fie inconjurata de cei dragi, nu pricep de ce se intampla astfel.

Oricum, am invatat sa accept ca lumea nu mai este asa cum se spunea inainte, am invatat sa nu mai astept nimic, sa nu mai ofer totul decat acelora care stiu ca un prieten adevarat nu sta alaturi doar cand ti-e bine.
Weekend frumos va doresc dragii mei! Insorit si petrecut doar alaturi de cei care va merita compania!

2 comentarii:

  1. E bine sa ai pe cineva langa tine, de incredere:)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Consider ca o persoana fara prieteni este trist! Insa si prietenii trebuie sa ai grija cum ii alegi! Asa cum spuneai si tu, este foarte greu sa capeti incredere 100% in cineva! Iar cand aceasta persoana este langa tine, trebuie apreciaa si tinuta! :)

    RăspundețiȘtergere