duminică, 26 octombrie 2014

Sunday post

Dragii mei, in aceasta saptamana nu am facut prea multe astfel ca nici povestirile mele nu vor fi numeroase.
Am timpul iarasi pus sub "sechestru" de numeroasele activitati, iar facultatea si incercarea de a cauta un job pentru timpul liber mi-au spus adio intr-o oarecare masura zilelor de leneveala si statului degeaba pe internet.
Chiar si daca mai este putin pana la sfarsitul anului, tot mai am cateva dorinte de indeplinit si ma tin cat pot de tare sa pot duce toate planurile pana la capat. Intr-o oarecare masura pot spune ca imediat cum am ajuns la facultate, totul a mers ca pe roate deci uneori si schimbarea locului poate aduce lucruri bune! Cum eu credeam ca sunt ghinionista si mi se aduna numai rele pe cap va dati seama cat de mult am apreciat aceste zile linistite (dintr-un anumit punct de vedere) si fara alte incidente neplacute.

Sper ca norocul sau eventul aceasta normalitate sa fie de lunga durata pentru ca am nevoie de ea! Cat despre blog, puteti sa stati linistiti pentru ca nu voi renunta la el desi de multe ori am gandit ca poate este momentul sa iau o pauza, sa imi vad de viata mea si sa imi socotesc altfel treburile din online, dar apoi mi-am dat seama ca ceea ce eu scriu si ceea ce fac si am reusit sa adun aici, nu a reprezentat niciodata o corvoada pentru ca in timpul liber, citindu-ma si citindu-va pe voi, restul bloggerilor a ramas activitatea care mi-a adus cea mai mare liniste spirituala.

So yes, i won't let nothing get in my way si nici nu voi lasa vreodata blogul de izbeliste decat daca Doamne fereste se intampla ceva super grav care sa nu-mi permita deloc accesul aici sau care sa-mi limiteze spre 0 activitatea in mediul online... Dar gata, fara ganduri neplacute sau scenarii de acest gen pentru ca mai am inca multe de povestit si impartasit aici pentru voi! Va doresc un weekend cat mai frumos dragii mei! Sper sa va fie calda inima daca nu vremea de afara si sa aveti parte numai de bucurii!

2 comentarii:

  1. Blogul este cev ffrumos...o pasiune! Iar ca orice pasiune investesti sentimente, timp, bani! Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca inainte de toate, sentimente si munca am investit si nu imi pare rau pentru ca in timp am inceput sa adun roadele muncii mele si pot spune ca intr-un fel sau altul, blogul m-a ajutat sa ma pun la punct, sa fiu mai responsabila, atenta la detalii si ingaduitoare.
      Pupici!

      Ștergere