sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Braco ventilatoare industriale

De doua zile s-a starnit un viscol teribil la mine in oras. Ninge de rupe, zapada trece deja de glezne iar pe trotuare aproape ca nu mai incapem din cauza gramezilor adunate de frezele masinilor pe margine ca sa faca loc autoturismelor fara sa se gandeasca la pietonii care incearca din rasputeri sa-si faca loc printre ele... Stiu, poate pentru multi, aceasta imagine nu este tocmai una apocaliptica, as putea spune ca pana si mie imi place uneori sa privesc pe geam cum ninge ca in povesti, dar zau ca nu ma pot acomoda sub nici o forma cu frigul! Am tecut la gecile cele mai groase din dulap, m-am infofolit cu cele mai mari fulare si caciuli, am pregatit bocancii si degeaba! Simt cum frigul ma patrunde pana la oase si nimic nu ma mai motiveaza sa parasesc patul cald si halatul pufos ce miroase a portocale.

Imi aduc aminte perfect cum in urma cu doar 2 luni spuneam ca mor de cald, ca as da orice sa fie mai rece afara si sa pot tine in brate o serie intreaga de braco ventilatoare sa ma racesc si sa arunci evantaiul care mai mult ma incalzeste decat sa imi un pic de ragaz sa ma dezmeticesc din zapuseala... Dar na, asta am vrut, asta am primit! Imi spuneau cei de la laborator ca este ciudat dar si rau ca nu ma pot acomoda cu temperaturile ridicate din timpul verii avand in vedere faptul ca sunt slabuta si corpul tolereaza cu mai multa usurinta caldura, dar daca era dupa mine, m-as fi abonat la cei de la Braco fara ezitare pentru ca mi-ar fi pus la dispozitie oricat de multe ventilatoare industriale as avea nevoie sa-mi revin la normalitate si sa pot respira un aer rece fara sa simt ca ma sufoc. Acum va dati seama ca as face aproape orice sa pot reveni la acele zile toride, pentru ca este cu mult mai usor sa te racoresti la un fresh la o terasa, sau chiar in laboratorul meu unde mi-am instalat un ventilator eficient (sunt impotriva aerului conditionat).
Dar sa revenim la realitate... afara inca ninge, si sper din suflet ca marti cand voi pleca de acasa de la ai mei din aceasa mini vacanta, vremea rea sa se mai fi potolit iar drumul sa fie liber... Sa ramai blocat in zapada pe strada nu este chiar un sentiment placut si nici o experienta pe care sa o doresti, dar despre asta voi vorbi alta data!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu