miercuri, 19 noiembrie 2014

Cadouri magice de pe Aoro

Mai sunt doar cateva zile pana cand se va da startul sesiunilor de shopping prelungite pana seara tarziu, pana cand se va ridica primul pom de Craciun si se vor incinde mintile tututor iubitorilor de cadouri din lume!
In fiecare sfarsit de an aglomeratia din oras ne da batai de cap cu adevarat pentru ca vedeti voi, nimanui nu ii place sa ramana pe ultima suta de metri in cand vine vorba de cumparaturile de sarbatori pentru cei drag.
Eu ca in fiecare sfarsit de luna, am totul pregatit fara prea mult stres. Mi-am calculat inca de acum 2 luni de zile toti banutii si am pus economiile cap la cap pentru a face in aceasta iarna cele mai frumoase cadouri din istorie! Parintii mei, fratii, socrii si iubitul au prioritate ca intotdeauna, si pentru ca stiu exact cu ce ii pot impresiona, nu am stat prea mult pe ganduri, insa avand in vedere faptul ca anul trecut au fost extrem de multumiti de seturile de cadou pe care le-am oferit, in acest an am de gand sa respect traditia doar in in loc sa le ofer ceva mai ieftin, voi alege cateva seturi de produse cosmetice si de parfumerie mai speciale.
In aceasta categorie intra urmatoarele nume pe care le-am descoperit de-a lungul timpului in parfumerii si care mi-au placut la nebunie nu doar pentru ca miros incredibil, dar si pentru ca reusesc sa transmita persoanelor dragi din viata mea ceea ce eu nu pot exprima in cuvinte.





Sunt mai mult decat sigura ca ati auzit de cele de mai sus. Sunt seturi menite sa atraga atentia doamnelor si sa le transmita ca sunt iubite, apreciate si ca s-a depus efort in cautarea unui astfel de cadou atat de pretios. Spun asta pentru ca nu este deloc usor sa gasesti parfumul perfect pentru o femeie pe care nu o cunosti in totalitate! As putea spune ca nici macar pe mine nu ma cunosc foarte bine pentru ca mai am momente in care efectiv ma surprind alegerile pe care le fac atunci cand vine vorba de combinatii de arome folosite pentru parfumuri. Daca uneori spun cu tarie ca cele orientale sunt cu mult prea intense si ametitoare pentru simturile mele, alte ori le ador si as purta non-stop un astfel de parfum care sa se faca observat cu o astfel de putere.
Cred ca totul tine de perceptie, de moment si de momentele pe care le traim pentru ca parfumurile reusesc uneori sa ne invaluie clipele de fericire in cele mai tandre si suave arome astfel ca ne raman intiparite in memorie ca fiind unice si potrivite acelor intamplari. Am ales de aceasta data parfumuri si seturi cadou care transmit un mesaj. Alaturi de Lancome La Vie Est Belle fiecare zi va deveni mai frumoasa, plina de soare si de fericire. Cu un astfel de parfum senin si jucaus nu ai cum sa nu te simti ca si cand nimic nu iti poate sta in cale!
Especially Escada iti va aduce aminte ca pentru cineva, tu insemni totul, centrul universului, si pentru ca asa cum spune si numele acestei game ca esti o femeie speciala si unica!
Cartier reprezinta certitudinea ca esti o femeie puternica si de neoprit. Un astfel de cadou  nu poate sa ramana in uitare, asa cum nici acest parfum nu reprezinta decat declaratia unica a unei iubiri vesnice. 
Shock by Calvin Klein te va provoca sa fii jucausa si fericita chiar si in cele mai triste momente! Adica, nici nu ai cum sa nu fii altfel decat plina de energie cand aroma acestui parfum te invaluie!



Dar sa nu uitam si de ingrijirea tenului! Stim cat de important este pentru femei fizicul si cat de multe lucruri sunt dispuse sa sacrifice pentru a arata bine in orice moment al zilei, dar astazi nu mai este nevoie de chinuri pentru ca seturile de mai sus ne ajuta sa ramanem vesnic tinere si cu o piele de invidiat...Acest set Clinique ne pune la dispozitie produse pentru o rutina completa de zi cu zi pentru fermitate si reimprospatare, iar Guerlain asa cum ne-a obisnuit,a pus in mici recipiente magice elixirul tineretii! Dar acesta sa ramana totusi secretul nostru!

Dupa cum puteti observa, fiecare  dintre aceste seturi poarta un nume specific si ne ajuta sa transmitem un mesaj celor ce le oferim astfel de cadouri. Nu doar titlul fiecarei game in parte este sugestiv dar si aromele folosite se potrivesc perfect fiecarei descrieri in parte asa ca nu veti da gres atunci cand le veti alege pentru femeile importante din viata voastra. Si pentru ca nu doar ele au nevoie de ingrijire si de atentie, iata si sugestiile mele pentru tatici, frati si iubiti:



Cred ca denumirea celor de mai sus spun mai multe decat as putea sa va spun eu... Am avut grija sa aleg pentru cei dragi doar produse de calitate si cu o poveste in spate.Versace este deja un nume mai mult decat puternic si care rezoneaza cu personalitatea celui care alege sa il poarte. Un parfum intens, seducator pentru un barbat care stie ce isi doreste si este mereu sigur pe el, de neintrecut.
Pe barbatul Paco Rabanne nimic nu il poate opri din a-si indeplini visul. Invictus se adreseaza doar acelora care au curajul sa infrunte o lume intreaga, sa nu le pese de nimic si sa invinga!
Si nu in cele din urma, un cadou pentru cei dragi care sunt niste romantici incurabili, indragostiti de viata si de frumos... de clasic si tot ce inseamna eleganta! Baldessarini reprezinta combinatia perfecta pentru barbatul care este un adevarat gentleman si nu uita niciodata ca frumusetea vietii consta in micile detalii care ne incanta simturile si ne bucura inimile. 

Cadouri cu mesaj. Acesta este motto-ul pe care il voi folosi in acest an cand voi incepe sa pun in cosul de cumparaturi toate produsele care vor sta cumintele sub bradul de Craciun in seara de 24 Decembrie. Voi oferi dragoste, atentie si un strop de magie impreuna cu acestea pentru ca parfumurile reprezinta pentru mine, declaratia eterna pentru fericire, daruire si o viata plina de zambete! Oferiti dragii mei in aceasta iarna cadouri  de pe Aoro care sa va ajute sa transmiteti emotie si prin care sa va puteti expune cu usurinta sentimentele mai ales daca sunteti o persoana introvertita. Cadourile perfecte vor vorbi ele pentru voi!

2 comentarii: