vineri, 14 noiembrie 2014

Cum sa devii un blogger de succes

Nu este usor sa fii blogger. Cel putin nu in zilele noastre, cand calitatea articolelor a scazut drastic, si nu ma refer in mod special la faptul ca oamenii nu se pricep la scris sau ca nu isi dau interesul, insa de la o vreme, au inceput sa rasara pe internet sute de blogulete mici care au ca singur scop obtinerea de beneficii/gratuitati fara a oferi in schimb articole de calitate. Din punctul meu de vedere, acest lucru dauneaza nu doar imaginii pe care o doresti sa o creezi in jurul tau ca si blogger daca iti doresti sa faci ceva cu micul tau spatiu din internet, ci si colegilor tai din aceasi breasla. Cum? Pai gandeste-te numai putin la cat de mult poate afecta piata de advertoriale si pretul acestora un blogger care va cere de exemplu un pret mai mic si postari net inferioare cerintelor actuale iar tu muncesti mult iar plata scade pe masura ce piata este invadata de astfel de oameni care se multumesc cu putin. Si desigur ca lucrurile nu se opresc doar aici pentru ca din punct de vedere SEO, acest lucru poate deveni periculos atat pentru cel care detine site-ul cat si pentru client din cauza link-urilor abuzive, dubioase si a continutului inadecvat. Eu personal, inca de cand am deschis acest blog am stiut cu exactitate ce imi doresc si unde vreau sa ajung.

Nu detin numeroase cunostinte despre lumea internetului, despre coduri, SEO si alte lucruri din aceasta sfera, dar fratele meu care este student la Facultatea de Informatica m-a ajutat enorm de mult sa imi dau seama ce anume trebuie sa urmaresc pentru ca blogul meu sa urce rapid in topul cautarilor in motoarele de cautare, cum sa detina numerosi abonati, continut de calitate si un feedback pozitiv.
Desigur ca toate acestea nu sunt usor de realizat.
De exemplu, pentru a detine un prim loc in paginile de pe internet ai de respectat o serie de reguli. Daca iti doresti sa realizezi totul singur poate fi usor cam greu pentru ca vei avea nevoie de multa rabdare si nervi de otel, dar daca nu doresti sa pierzi timpul poti apela cu incredere la o firma specializata in acest domeniu, iar recomandarea mea pentru voi este e-advertising.co

Am facut cunostinta cu acest site in urma cu doi ani cand la recomandarea unei alte bloggerite mi-am facut curajul de a spune lumii mai mult si de a iesi in evidenta altfel cu blogul. Nu am avut foarte mari sperante la inceput, dar pe masura ce primeam tot mai multe joburi si rezolvari la problemele mele, mi-am dat seama ca fara ei astazi nu as fi ajuns aici. Si nu ma refer doar la faptul ca am reusit sa strang niste banuti cu ajutorul acestora, dar din punct de vedere tehnic cat si vizibilitate, blogul a ajuns cu mult mai departe decat m-as fi asteptat! O echipa care a lucrat non-stop pentru ca toti clientii sa fie multumiti si sa primeasca ceea ce au nevoie. Consider ca astazi este foarte important sa ai alaturi pe cineva care sa te ajute si sa te indrume atunci cand tu nu gasesti singur o solutie problemelor. Si mai cred ca daca iti doresti sa fii un blogger adevarat si sa fii luat in serios, ai nevoie de multa perseverenta si sa depui multa munca. Niciodata sa nu iti subestimezi puterile dar nici competitia! Fii sincer cu tine si cu cititorii tai, apeleaza cu incredere la ajutor calificat si totul va fi ok. Reteta succesului o poti descoperi rapid daca esti destul de curajos sa spui lumii ceea ce doresti si sa fii mereu corect, sincer si sa oferi ceea ce ceilalti au nevoie sa primeasca pentru ca in zilele noastre, calitatea informatiei este cea care primeaza, asa ca dragilor, daca va doriti un viitor stralucit ca si blogger, nu uitati sa ii vizitati si sa cereti ajutor daca aveti nevoie!

2 comentarii:

  1. Thanks for comments. Like your great post :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandeam sa apelez la cineva care se pricepe muuult mai bine decat mine! :)

    RăspundețiȘtergere